Beantwoord

Nieuw abonnement - kapotte modem

  • 31 August 2022
  • 8 reacties
  • 103 Bekeken

Guidion heeft bij mij glasvezel geinstalleerd. De monteur merkte op dat de modem kapot is (modem herstart zichzelf na 1 minuut)) en vertelde dat T-Mobile een nieuwe modem gaat leveren. Dit heeft hij ook op de werkbon gezet echter heb ik hiervan geen bevestiging gehad. Wanneer wordt de vervangende modem bezorgd?

icon

Beste antwoord door Boris 1 September 2022, 09:18

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 3

Had demonteer geen vervangende modem bij hem?

meestal heeft de monteur deze apparatuur bijzijn voor het geval dat

Had demonteer geen vervangende modem bij hem?

meestal heeft de monteur deze apparatuur bijzijn voor het geval dat

Dat zou mooi zijn geweest als dat zo zou zijn. Helaas niet in dit geval.

Net gechat met een vriendelijke klantenservice-medewerkster. 
“De 2de-lijn is ingelicht om de modem te vesturen en de huidige verwerkingstijd van die afdeling staat op 4 dagen.”

Reputatie 7

Hi @Lucas1988,

Welkom bij de Community en thanks voor je bericht! Ik sluit mij bij @staub aan dat over het algemeen een monteur altijd een vervangend modem bij zich heeft. Omdat dit nu niet het geval is geweest, moet onze technische dienst het modem doen omruilen. We gaan er alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor je in orde te maken. Excuses voor het ongemak.

Hi @Lucas1988,

Welkom bij de Community en thanks voor je bericht! Ik sluit mij bij @staub aan dat over het algemeen een monteur altijd een vervangend modem bij zich heeft. Omdat dit nu niet het geval is geweest, moet onze technische dienst het modem doen omruilen. We gaan er alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor je in orde te maken. Excuses voor het ongemak.

Hoi Boris, bedankt voor jouw bericht. Zojuist sprak ik de klantenservice en begreep dat er nog niets ingang is gezet. Zou jij de technischedienst kunnen vragen/aanspreken om dit te doen? Het is best vervelend op deze manier. Thuiswerken en vermaakt (streamen van muziek etc.) onmogelijk is. 

Reputatie 7

Hi @Lucas1988, ik heb goed nieuws! Zojuist is het verzoek opgepakt en is de aansturing voor een monteur in orde gemaakt om deze ruil in orde te maken en het modem aan te sluiten. Ook zal de monteur nogmaals de thuissituatie nalopen. Je hebt hier zojuist een SMS/e-mail voor ontvangen. Je kan daarmee digitaal een afspraak maken met de monteur van Guidion. Wil je ons laten weten hoe dit bezoek is verlopen? Ook wij zijn erg benieuwd.

Hi @Lucas1988, ik heb goed nieuws! Zojuist is het verzoek opgepakt en is de aansturing voor een monteur in orde gemaakt om deze ruil in orde te maken en het modem aan te sluiten. Ook zal de monteur nogmaals de thuissituatie nalopen. Je hebt hier zojuist een SMS/e-mail voor ontvangen. Je kan daarmee digitaal een afspraak maken met de monteur van Guidion. Wil je ons laten weten hoe dit bezoek is verlopen? Ook wij zijn erg benieuwd.

 

 

Hoi Boris,

Bedankt voor deze optie. Is het ook een optie dat de modem toegezonden wordt en dat ik de serienummer van de ONT deel via een privebericht? Hierna kan ik zelf de modem installeren. Dit omdat via de afspraakplanner er alleen dinsdagochtend tijd is volgende week en ik dan helaas niet kan. De eerstvolgende mogelijkheid voor mij zou dan pas over 2,5 week zijn.

Reputatie 7

Hi @Lucas1988, ik zou met alle liefde ja willen zeggen op deze vraag - maar ik adviseer echt om de installatie van het nieuwe modem uit te laten voeren door een monteur! Het is niet de bedoeling de apparatuur zelf te installeren, omdat de vezels erg kwetsbaar zijn. Mocht hier schade zijn ontstaan, dan vervalt alle garantie op de fiber-lijn. Omdat ik wil dat je zo snel mogelijk geholpen wordt, zou ik naar Guidion bellen met de vraag of er toch eerder een plekje vrij is in hun agenda: 088-2000151. Vaak als je aangeeft dat je alle tijdvlakken beschikbaar bent, zijn er meer opties. Laat je het weten als dit is gelukt? 🤞

Reageer