Beantwoord

Nieuwe klant geen verbinding

  • 9 July 2020
  • 1 reactie
  • 1012 Bekeken

Hi,

Gisteren is mijn nieuw abonnement ingegaan voor internet en tv. Monteur van gideon is geweest en gaf aan dat er iets mis was met de verbinding in de kast buiten en daarvoor werd een andere monteur aangestuurd. Ik dacht van reggefiber. Die heeft gekeken en zag Tmobile zelf iets in de kast moest omzetten. Dit is ook teruggekoppeld naar tmobile allemaal voor 13 uur smiddags. Hierop telefonisch met callcenter gesproken en de medewerker gaf aan dat er een taak voor de technische dienst is aangemaakt en geaccepteerd en dat dat diezelfde dag nog zou worden opgepakt. 
Niet gebeurd dus weer contact opgenomen vanochtend en die medewerker zei dat het vandaag zou worden opgepakt. Ik heb voor vandaag een dag op moeten nemen van werk wegens thuiswerken en betaal uiteraard vanaf gisteren voor iets wat ik niet ontvangen heb. Vandaag weer niet opgelost dus nog steeds in onzekerheid of ik morgen wel kan werken. 

icon

Beste antwoord door Piotr 12 July 2020, 09:41

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hey @Linkhan,

Excuses dat je overstap tot nu toe niet vlekkeloos is verlopen. Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en gelukkig zie ik dat hulp op korte termijn al aanstaande is. :smile:  Komende dinsdag komt er een monteur bij je langs die dit probleem voor je gaat oplossen. Vanaf die dag kun je van je T-Mobile Thuis abonnement gebruik maken. Laat je ons weten hoe het bezoek is verlopen? 

Reageer