Nijkerk - 21-2 Spontaan geen internet meer sinds 17:30

  • 21 February 2023
  • 2 reacties
  • 30 Bekeken

Sinds 17:30 spontaan geen internet meer.

Gebeld met klantenservice en er is een ticket geopend en er zou een monteur naar de wijkcentrale gaan.

 

Echter ruim vier uur later nog steeds geen internet, er wordt geen IP uitgegeven. De Huawei media converter heeft een knipperend lampje op de LON status en LOS staat uit. 
 

Een aantal Posts op dit forum van mensen met die hetzelfde probleem ervaren en soms dagenlang zonder internet zitten geven geen hoop, en wil ook aangeven dat dit absoluut niet de bedoeling gaat zijn.

Graag zou ik via deze weg dus wat meer aandacht willen vestigen op het probleem en hopelijk snel tot een oplossing kunnen komen.

 

Jason van Odido 1 jaar geleden

Hoi @Str00pwafel

[22-02-2023/07:30] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

Update 08:35 Het lijkt erop dat iedereen langzaamaan weer online komt. Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees op onze Community hoe dat gaat: Reset uitvoeren op modem van T-Mobile voor thuis | T-Mobile Community.

 

Dit topic gaat nu op slot.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Ik lees over storingen van vanmorgen, sinds dat van mij al sinds gisteravond aan de gang is hoor ik graag of dit ook onder deze storing valt om zeker te zijn dat het niet toevallig iets anders is.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Str00pwafel

[22-02-2023/07:30] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

Update 08:35 Het lijkt erop dat iedereen langzaamaan weer online komt. Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees op onze Community hoe dat gaat: Reset uitvoeren op modem van T-Mobile voor thuis | T-Mobile Community.

 

Dit topic gaat nu op slot.