Beantwoord

Nog steeds storing in Almere

  • 7 May 2020
  • 4 reacties
  • 128 Bekeken

Nog steeds storing in Almere en ze verwijzen ons allemaal naar dit punt:

Almere

Een aantal klanten in omgeving Almere kan problemen met het gebruik van de diensten ervaren. Oorzaak is een stroomstoring die ook de wijkcentrale heeft geraakt. De stroomstoring zelf is inmiddels maar de apparatuur is nog niet hersteld. We werken hard aan herstel van onze apparatuur op locatie.

Dit staat er al sinds 06-05 11:45 hebben jullie misschien de laatste status?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 7 May 2020, 15:57

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @dennisdelver 

De laatste update was 4 uur geleden geschreven door @Brian dat er nog steeds hard gewerkt wordt om alle aansluitingen weer te herstellen.

Bron laatste reactie.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @dennisdelver, goed dat je het aangeeft en tegelijkertijd sorry voor het ongemak! Onze engineer heeft het probleem op locatie opgelost, het gros van onze klanten is weer online. Mochten er nog problemen zijn herstart dan je modem en media converter (alleen bij Glasvezel) door deze gedurende 20 seconden van de stroom te halen en daarna weer erin te pluggen.

Succes en als ik iets anders voor je kan doen, geef een seintje. De Community zit altijd voor je klaar! 😄

Reputatie 1

Hier (Almere) nog steeds storing( al 3 dagen last van), TV anywhere app het alternatief, de tv anywhere app werkt slecht, beeld loopt vast en vanaf de pc streamen naar de tv kan niet. Oplossing?

Bedankt Jason het herstarten van mij mediaconverter heeft geholpen. Echter heb ik dit meerdere keren gisteren en vandaag gedaan. Pas rond 15:45 heeft dit gewerkt.

Reageer