Beantwoord

nog steeds tevreden

  • 30 July 2023
  • 5 reacties
  • 137 Bekeken

Reputatie 1

ik ben nu bijna twee jaar klant ik heb hier voor bij ziggo gezeten maar continu storing met mijn beperking is internet heel erg belangrijk als ik ooit een enkele keer een probleem heb lossen jullie het gelijk op ben zeer trots om klant te zijn 

icon

Beste antwoord door louisL 31 July 2023, 21:30

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Ricardo Z  Wat een aardig bericht . 
En wat fijn dat je zo tevreden bent net als ik😊

Fijn zondag. 🙏😂

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Ricardo Z ,

Ook goedemorgen! Ja, die ervaring heb ik ook. Leuk om dit te delen met de community. 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Ricardo Z ,

Goedemorgen! Wat een aardig bericht,  ik heb dezelfde ervaring, al jaren een tevreden klant. Heb ook wel eens een storing mogen ervaren maar altijd snel verholpen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ricardo Z, welkom op onze Community.

Wat een superfijn bericht om te lezen en ik ben erg blij dat je een tevreden klant bent! Mocht je ooit ergens in de toekomst tegenaan lopen, laat het dan direct weten. We staan voor je klaar!

Reputatie 6
Badge

Hi @Ricardo Z, welkom op onze Community.

Wat een superfijn bericht om te lezen en ik ben erg blij dat je een tevreden klant bent! Mocht je ooit ergens in de toekomst tegenaan lopen, laat het dan direct weten. We staan voor je klaar!

Ook ik ben heel tevreden met wat ik krijg. Heb nu een 400Mb verbinding. De prijs is beter dan ergens anders. Alleen native IPv6 zou me helemaal gelukkig maken, maar alleen als dat een vaste allocatie (met de mogelijkheid van een reverse DNS) is en niet  een dynamische allocatie. Ik weet het:  dat is teveel gevraagd.

Reageer