Beantwoord

Onduidelijkheid en frustratie klantenservice

  • 14 February 2021
  • 11 reacties
  • 155 Bekeken

Ik had al langer dan een week last van slechte wifi en uiteindelijk werd het zo erg dat ik niet mijn schoolwerk kon maken vanuit huis. Ik had een speedtest gedaan en het bleek dat mijn snelheid veel te zwak was. Ik wou daarom een afspraak maken voor een monteur. Ik heb 12 februari 0800 0092 gebeld om mijn problemen te melden zodat ik een link zou krijgen van de afspraak. Ik heb die dag gesproken met Robbert Tromp. Hij heeft zelf ook een speedtest uitgevoerd en kwam ter conclusie dat het inderdaad veel te zwak was. Verder heeft mij verteld dat ik binnen 24 uur een sms of mail zou krijgen waarmee ik een afspraak kon inplannen voor de monteur.

Ik had nog onduidelijkheid of de mail en telefoonnummer wel goed was dus besloot ik opnieuw te bellen om er zeker van te zijn dat alles in orde was. Ik sprak toen met Donna. Ik vroeg haar of ze kon regelen dat ik zo snel mogelijk een link kon krijgen, omdat ik het dringend nodig heb voor school. Uiteindelijk heeft ze mij verteld dat ze haar best zou doen en daarmee was het gesprek ook afgelopen.

Ochtend 14 februari had ik nog steeds geen mail of sms ontvangen. Ik besloot opnieuw te bellen. Ik kreeg toen te horen dat er een vaste procedure is en dat ik drie keer een foto van mijn speedtest moest opsturen en dan pas de mogelijkheid krijg om een afspraak te maken bij de monteur. Waarom is mij dit niet in het begin verteld?

Door twee werknemers die mij vertelden dat alles goed ging, terwijl de procedure niet juist werd uitgevoerd ben ik nu twee dagen kwijtgeraakt aan wachten op een link voor een afspraak. Verder moet ik vandaag door de dag heen drie keer een speedtest uitvoeren en opsturen naar T-Mobile. Ik heb mijn internet maandag al dringend nodig en ben zeer gefrustreerd, maar vooral erg teleurgesteld in de klantenservice van T-Mobile.

Door de fouten van uw werknemers ben ik nu de dupe. Uw werknemer had al een speedtest uitgevoerd. Ik heb de monteur dringend nodig en kan niet nogmaals 24 uur wachten op een afspraak. Kunt u mij met mijn probleem helpen?

 

icon

Beste antwoord door Brian 17 February 2021, 11:00

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Wifi dekking is altijd lastig. Sluit je laptop direct aan het modem aan met een kabel.  Wifi dekking kun je ook zonder monteur verbeteren met een mesh netwerk.

Hey Eric, Ik heb altijd mijn laptop met de kabel aan de modem. Ik heb zelfs een gloednieuwe gekocht, omdat ik echt dacht dat er eerst iets verkeerd was met mijn kabel. Helaas ligt het echt aan de wifi en dat heeft de medewerker mij ook verteld.

Reputatie 7
Badge +14

Als je laptop met kabel is verbonden maak je toch geen gebruik van wifi?

Met wifi bedoel ik mijn internet die met moeite 2 mb per seconde genereert in plaats van 21

Reputatie 7
Badge +14

Ah, ok. Dan is het voor iedereen duidelijk. En ja, voor een dergelijke melding moeten ze tegenwoordig 3 voorbeelden over de dag zien. 

Je zou zelf nog kunnen controleren of de verbinding/draadjes goed op het ISRA punt zijn aangesloten.

Ik heb de klantenservice gebeld en heb de foto’s ook gemaakt. Ik kan niet vinden waar ik de foto’s kan uploaden. Telkens als ik het vraag wordt mij gezegd: klantenservice@t-mobilethuis.nl, maar hier schiet ik niet veel mee op. Is er een bepaalde plek op de site waar ik deze foto’s kan sturen naar T-Mobile?

Reputatie 7
Badge +14

Nee, er is geen website waar ze dit verzamelen. Als de klantenservice dat email adres adviseert, dan is dat wat het is.

Reputatie 7
Badge +7

 

Hallo @Serhat54 ,

 

Je kan de foto's ook hier op het forum plaatsen. Zorg er wel voor dat er geen privé gevoelige informatie op staat.

Je kan de foto's invoegen bij een berichtje door op het volgende icoontje te klikken(zorg ervoor dat de foto's op je laptop/pc staan) 

 

Reputatie 7

Hi @Serhat54, excuses voor de late reactie. Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met een collega en dat we je een ander type modem op gaan sturen. Wat mij daarnaast nog wel opvalt is dat je nog gebruik maakt van een 20 Mbit/s glasvezelverbinding waar er op jouw adres zelfs tot 1000 Mbit/s mogelijk is. Mocht je de snelheid willen verhogen dan kan je dat makkelijk zelf doen via My T-Mobile Thuis.

De wachttijd en de lengte van de verificatie zijn tergend

En dan blijkt daarna meestal dat ze je niet kunnen helpen en hangen op.

Reageer