Beantwoord

onrechtmatig gebruik van internetaansluiting

  • 15 August 2023
  • 4 reacties
  • 145 Bekeken

Ik heb vandaag een waarschuwings email gekregen dat mijn er onrechtmatig gebruik wordt gemaakt van mijn internet aansluiting. 
 

ik zou erg graag de details willen ontvangen zodat ik gerichter kan zoeken naar de oorzaak. 
 

Dank alvast! 
 

wesley

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 16 August 2023, 10:35

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @W.jansen, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor bij ons aanklopt. Wij ontvangen hier namelijk een interne melding over, deze melding heb ik je doorgestuurd in een privébericht. Hier kun je precies zien wie/wat de boosdoener is die deze melding veroorzaakt! 

Reputatie 3

Misschien handig om de reden zo globaal mogelijk hier ook te delen. Nu blijft voor iedereen de vraag wat mag er dan niet?

Reputatie 7
Badge +8

@G_r_u_m_p_i_e Ik vermoed dat er wellicht persoonsgegevens gedeeld zijn met jou. Deze mogen niet openbaar gedeeld worden door privacyredenen. Ik weet niet wat de melding is, maar hopelijk kan @Tommie jou hier een duidelijk antwoord nog opgeven. Hij is vandaag niet aanwezig, dus ik verwacht dat je morgen nog een reactie terugkrijgt!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @G_r_u_m_p_i_e, de reden hiervan kan verschillend zijn. Deze reden kan ik niet openbaar delen omdat er persoonlijke gegevens in staan. Zoals ik hier ook al heb gemeld ontvangen wij hier een interne melding van, in deze melding worden IP-adressen gedeeld die dit veroorzaken. Deze melding deel ik dan privé met de klant, zo kan de klant achterhalen wat voor device/programma dit veroorzaakt. Mocht je deze melding ontvangen, start een topic hierover en dan zal ik de reden met je delen!

Reageer