Beantwoord

overstap service gebruiken maar mijn provider staat er niet bij

  • 2 February 2020
  • 7 reacties
  • 192 Bekeken

Beste mensen,

 

ik wil graag overstappen naar t-mobile thuis maar ik kan mijn provider niet vinden om de gegevens door te geven die nodig zijn voor de overstap service. Ik heb nu budget alles in 1. Wat kan ik nu het beste doen? Of moet ik toch alles zelf regelen?

alvast bedankt voor jullie hulp. 

icon

Beste antwoord door Cristien 3 February 2020, 11:51

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Susanne81 Welkom in de community van T-mobile.

Fijn dat je gebruik wil maken van T-Mobile thuis👍🏻
Staat #NLE er ook niet bij? Volgens mij is dat nu Budget alles in 1.

Wat je kan doen is wachten op de hulp van de moderators, ze reageren binnen de 24/48 uur (mits niet te druk) Ze kijken met je mee en kunnen je van advies dienen en eventueel helpen met overstappen.

Met vriendelijke groet. 

 

 

Beste @CrisTien 

 

bedankt voor het meedenken, nee #NLE staat er ook niet bij. En ja het klopt dat ze nu een andere naam hebben. Ik wacht het nog even af. 

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Susanne81 Ik hoor zojuist dat je moet kijken of de ‘Nederlandse Energie Maatschappij’ NEM er tussen staat! (Overstap service)
Het schijnt zo te zijn dat dat de huidige naam is.🤔

Als ik jou was zou ik toch even bellen met Buget om er zeker van te zijn dat het goed gaat!  
tel: 0800-4664 

Laat even weten of het is gelukt aub. 
Groetjes en prettige dag! 

Goedemorgen @CrisTien. Het is gelukt! Heel erg bedankt voor je hulp. Heb van budget ook al een bevestigingsmail ontvangen. 

Reputatie 7
Badge +14

@Susanne81 wat fijn! Welke was het?  Buget, NLE of NEM?
Voor het geval dat er meer klanten tegen dit probleem aanlopen

 

Hoi @CrisTien 

NLE is Budget alles in 1 geworden en hier staan ze onder NEM. Een beetje ingewikkeld maar wel te doen. 

Reputatie 7
Badge +14

@Susanne81 Hartelijk dank! 💐💡

Reageer