Beantwoord

Overstap van tweak naar odido bij 1gb pakket blijft ik hangen op 500mbit up

  • 14 November 2023
  • 4 reacties
  • 124 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Sinds deze week ben ik over gestapt van Tweak naar Odido.

Overstap en service is vlekkeloos gegaan echter heb ik 1 klein probleempje 

vandaag heb ik meerdere testen uitgevoerd van glasverbinding.

Download snelheid is goed rond 950mb maar me upload blijft hangen bij 500mb terwijl dit ook rond 950mb moet zijn.

ik heb meerdere gesloten topic gevonden over dit probleem het zou liggen aan het verkeerde registratie van ont .

@ Odido kunnen jullie voor me controleren of me ont bij jullie juist staat geregistreerd .

 

groet Ricardo

 

icon

Beste antwoord door wardir 17 November 2023, 15:37

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @wardir, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Dit lijkt inderdaad op hetzelfde euvel als de andere klanten. Ik heb het ONT opnieuw geregistreerd voor je. Als het goed is start het ONT opnieuw op, zo niet? Zou je het ONT en modem 30 seconden stroomloos kunnen maken en de snelheid testen? Normaliter zie je direct een verschil! 

Bedankt Tommie voor de moeite 

echter ik kan dit helaas niet meer testen omdat me ont/interverbinding niet meer werkt.

ik heb al gebeld met helpdesk ze kunnen de ont van hun niet goed benaderen.

dus ik wacht nog voor een oplossing

Reputatie 7
Badge +9

Hi @wardir, ik ben nog een keer voor je gaan kijken en heb wat aangepast, het lijkt erop dat je weer online bent. Klopt dit? 

Hi @wardir, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Dit lijkt inderdaad op hetzelfde euvel als de andere klanten. Ik heb het ONT opnieuw geregistreerd voor je. Als het goed is start het ONT opnieuw op, zo niet? Zou je het ONT en modem 30 seconden stroomloos kunnen maken en de snelheid testen? Normaliter zie je direct een verschil! 

 

 

Hi Tommie,

Ik ben weer online als werkt nu naar behoren ook me upload is weer in order.

Bedankt voor het fixen en voor goede service 

Reageer