Beantwoord

Playstation 5 verbinding doet het slecht/niet

  • 3 April 2023
  • 5 reacties
  • 212 Bekeken

Ik heb laatst een nieuwe playstation 5 gekocht en wil hem aansluiten aan de wifi. Nu heb ik boven een wifi punt waar aan ik hem bekabeld wil aansluiten. Dat lukt niet. Ik krijg dan de tekst: “Kan geen IP-adres verkrijgen binnen de tijdslimiet” met de error code CE-109503-8. Wil ik de playstation draadloos verbinden, dan kan dat, maar schommelt de snelheid tussen 1mbps en 200mbps wat lag veroorzaakt in spelletjes. Ik heb de zyxel-t50 monitor.

 

iemand ideeën?? :)

icon

Beste antwoord door Waqqas 3 April 2023, 18:47

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Jeandro 

Als je de Playstation tijdelijk direct op de modem/router aansluit geeft hij dan ook een foutmelding? Normaal zou hij wel verbinding moeten maken, is er een optie in de Playstation om de netwerkinstellingen te resetten?

Hallo @Waqqas 

ik heb het gedaan en het werkt! Heb het liefste wel een andere oplossing. Hoe zorg ik ervoor dat deze geen foutmelding geeft op het wifi punt?

Reputatie 7
Badge +15

@Jeandro 

De Playstation doet het wel bekabeld met de modem/router? Ik las ergens dat je deze melding kan krijgen als de verbinding instabiel is. Helpt het om het WiFi punt dichter bij de modem/router te plaatsen?

@Waqqas 

De playstation doet het met de router/modem, Echter niet met het wifipunt, ook niet als ik die dichterbij de router/modem plaats.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Jeandro, welkom op onze Community!

Ik kijk graag met je mee, alleen kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Dan kijk ik met je mee!

Reageer