Beantwoord

Plotseling geen signaal meer op de glasvezel sinds voormiddag 10 juni.

  • 10 June 2023
  • 5 reacties
  • 146 Bekeken

Helaas wordt er doodleuk gezegd dat er binnen 7 werkdagen gekeken wordt. Vind ik niet ok. Heb aangegeven dat ik er van afhankelijk ben voor mijn werk. Morgen nog maar eens bellen.

icon

Beste antwoord door eric 11 June 2023, 09:40

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Als de storing niet via script kan worden opgelost,  dan gaat er een ticket naar de technische dienst.  Die hebben tot 5 werkdagen om dit te behandelen.  Je kunt voor deze periode een unlimited mobiele data voucher krijgen. Die is daadwerkelijk onbeperkt! Dit werkt op een T-Mobile, Tele2 of Ben simkaart. 

ja heb ik nu gedaan, bedankt.

Ik zal geen klant van jullie worden. Incompetent en traag

Reputatie 7
Badge +16

@Don Frenser Het staat je vrij om jouw mening en ervaring te ventileren op de Community. Sterker nog we moedigen het kritisch kijken naar onze service en producten van harte aan. Het inbreken/spammen van topics met continu een niet inhoudelijke klaagzang, schendt echter de Huisregels. Ik wil je graag erop attenderen dat dit niet toegestaan is. Bij een nieuwe schending zullen we overgaan op een permanente ban. Bedankt voor je begrip! Zie je andere reacties: Wegvallende verbinding en verschrikkelijke service sinds het begin | Odido communityPlotseling geen signaal meer op glasvezel | Odido community en Sinds 6 september geen internet 7425ps 33 | Odido community

P.s. we zijn sinds 6 september Odido geworden. Wellicht handig om aan onze nieuwe naam te refereren en niet aan T-Mobile - ook al snappen we natuurlijk waar je op doelt! 😉

ja heb ik nu gedaan, bedankt.

Overigens bleek toen dat monteur van kpn onze kabel had losgetrokken inhet verbindingshuis. Glasvezelprobleem dus

Reageer