Poort block 10011?

  • 22 June 2023
  • 2 reacties
  • 17 Bekeken

maandag 19-6-23 wat later in de middag was eindelijk de fiber actief. Met zyxel haalde ik de snelheid niet echt, maar met eigen vpnappliance wel. 

Na testen van alle verbindingen intern en extern bleek na het koppelen van portforwarding naar de tweede wanpoort (fiber tmob, wan1 nog ziggo) alles te werken.

Blijkt nu dat er een bepaalde server (teamspeak) over poort 10011 niet meer kan worden afgeroepen. Intern geen probleem, query's werken.

Extern wel probleem. Dus nog even FYI : alle portforwardings zoals die werkten op wan1 (ziggo) zijn omgezet naar wan2( tmobile fiber/primaire wan nu). Heeft allemaal gewerkt. Nu in een keer het uitvoeren van een query op die server niet meer. Rest werkt nog. 

Is er wat gewijzigd? 

Tommie van Odido 10 maanden geleden

Hi @tazznl, welkom op onze Community!

Ik wil toch vragen of @yalerta hier een deskundige blik op kan werpen. Hopelijk kan hij je hier wat meer over vertellen en uitleggen!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @tazznl, welkom op onze Community!

Ik wil toch vragen of @yalerta hier een deskundige blik op kan werpen. Hopelijk kan hij je hier wat meer over vertellen en uitleggen!

Reputatie 7
Badge +5

...

Blijkt nu dat er een bepaalde server (teamspeak) over poort 10011 niet meer kan worden afgeroepen. Intern geen probleem, query's werken.

Extern wel probleem. Dus nog even FYI : alle portforwardings zoals die werkten op wan1 (ziggo) zijn omgezet naar wan2( tmobile fiber/primaire wan nu). Heeft allemaal gewerkt. Nu in een keer het uitvoeren van een query op die server niet meer. Rest werkt nog. 

Is er wat gewijzigd? 

Ja, het internet IP adres.

Reageer