Beantwoord

Powerline TP Link

  • 22 August 2020
  • 3 reacties
  • 413 Bekeken

Reputatie 1
  • is Prince of Content
  • 23 reacties

Het is en dat weet ik een mindere oplossing, powerline adapters en extenders te gebruiken i.p.v. utp kabels. Maar soms kan het even niet anders. Ik experimenteer met de Huawei HG 659 router en de TP Powerline TL-WPA8630P Kit. Ik moet zeggen dat valt echt niet tegen, op dit moment alleen nog maar tv ingebruik. Daarmee komt ook gelijk het probleem om de hoek kijken. Internet en Wifi wil dan niet over de Powerline. Omdat je de tv uitgang van de router gebruikt, de Huawei heeft internet en tv gescheiden staan. En de TP link adapter heeft maar een utp ingang .Ik vraag me af of dit wel lukt met de Zyxel T50 router, bij deze maakt het niet uit welke utp aansluiting je gebruikt.

icon

Beste antwoord door Waqqas 22 August 2020, 09:36

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @hagees 

De Zyxel heeft Any Port Any Service dus internet en tv beide via de powerline adapter zou wel moeten lukken volgens mij en de powerline heeft ook VLAN ondersteuning.

De Huawei staat ook al lange tijd op de planning om Any Port Any Service te krijgen net als de Zyxel maar dit is nog steeds niet gebeurd. De update zal wel komen.

Reputatie 1

@Waqqas, We gaan het beleven, binnenkort ga ik verhuizen dan krijg ik eennieuw modem, dus dan meteen proberen. Dat zal dan de Zyxel worden neem ik aan.

Reputatie 7
Badge +15

@hagees 

Klopt, alle klanten die bestellen na 7 of 8 mei 2019 krijgen een Zyxel.

Reageer