precies info mbt storing

  • 15 March 2024
  • 3 reacties
  • 47 Bekeken

Na een dagje frustratie sinds 4uur vanochtend 

Wat precies is er mis in Heerhugowaard?

Is dit alle klanten of alleen sommige?

Wanneer is een oplossing verwacht?

Wat moeten wij in de tussentijd zonder internet en tv? (Kpn mobiel)

 

 

Cal van Odido 1 maand geleden

Hoi @ikke.vo & @Ruud Vlaming, goed dat jullie aan de bel trekken, het liefst zie ik jullie zo snel mogelijk weer genieten! Daarom heb ik meteen een lijnmeting opgestart en ik was blij om te zien dat jullie beiden weer volledig online zijn. Onze excuses voor de onderbreking.

Ik wens jullie nog heel veel plezier toe met het Internet en geniet van jullie weekend! 😃

Bekijk origineel

3 reacties

Wij hebben ook niks. Ook hhw. Mijn buurman heeft wel gewoon internet. Das best frustrerend. 

 

Ik lees iets is aangepast op de internet door Odido en vraag me af of dit is hetzelfde verhaal als de app update. Waardeloos. Geen duidelijke plek om een probleem te melden. Geen duidelijke antwoorden. Geen updates 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @ikke.vo & @Ruud Vlaming, goed dat jullie aan de bel trekken, het liefst zie ik jullie zo snel mogelijk weer genieten! Daarom heb ik meteen een lijnmeting opgestart en ik was blij om te zien dat jullie beiden weer volledig online zijn. Onze excuses voor de onderbreking.

Ik wens jullie nog heel veel plezier toe met het Internet en geniet van jullie weekend! 😃

Reageer