Beantwoord

Prepaid SIM voor voucher

  • 12 January 2023
  • 5 reacties
  • 191 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hi T-Mobile!

 

Ik heb helaas een storing thuis, wordt volgende week opgelost door Guidion.

 

Ik heb een voucher code gekregen voor een dag lang onbeperkt mobiel internetten (de 7 dagen codes waren op/werkten tijdelijk niet?). Hiervoor heb ik bij de AH een prepaid simkaart gehaald, en dit werkt met de voucher. Prima dus! Ik zag dat ik ook de €10 voor de prepaid sim kan terugvragen. Graag! Maar, hoe?

icon

Beste antwoord door soepkip67 12 January 2023, 11:51

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @H45N ,

Je kan het bonnetje in dit topic uploaden.Dat kan op onderstaande manier:
 

Als de moderators dit zien en je komt in aanmerking voor vergoeding, regelen zie dit voor je.😉

 

Reputatie 7

Hi @H45N, super dat je dit zo snel kon doorzetten - dankjewel! Ik heb net gelijk de kosten hiervoor vergoed. Dit kun je checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Maak er nog een mooie dag van en klop gerust weer aan als je ergens hulp bij kunt gebruiken. 

Dankjewel Lisa!


Nog een vraag, kun je mij een 7 dagen voucher sturen? Afgelopen week werkte dat systeem niet toen ik belde, heb toen een 1 dag voucher gekregen.

 

Bij mij op de gedeelde lijn (gpon) komt waarschijnlijk een nieuwe gebruiker welke nog de oude (aon) apparatuur heeft aangesloten. Tweede lampje op de ONT (kleine witte kastje) knippert dan. Steeds als deze persoon gaat ‘testen’ of het internet al werkt valt het bij de rest van de aansluitingen op de splitter uit. Helaas laat hij/zij de oude apparatuur soms uren aanstaan.. Toch wel een enorm nadeel van het nieuwe netwerk. Je zou verwachten dat een netwerk leverancier als Huawei dit voor elkaar heeft, maar helaas.. 

Reputatie 7

Hi @H45N, daar help ik je maar al te graag mee! 💪 Zojuist heb ik je van een 7-daagse Unlimited Data voucher voorzien in een privébericht. 

Excuses voor deze situatie. Ik ben heel blij dat de afspraak met Guidion gepland is voor deze week en hoop dat je door de voucher zo min mogelijk hinder ervaart. 

Reageer