Prio geven bij een klacht op het forum

  • 10 August 2022
  • 3 reacties
  • 92 Bekeken

Ik heb nu op het forum een aantal gesprekken bekeken met dezelfde klacht als wat bij mij thuis ook speelt, wat mij opvalt is dat de moderators "prio" geven om zo de vaart er in houden.

Vind het een raar iets, want heeft niet iedereen prio / op volgorde ? 

Maar goed; bij mij thuis nu al vijf dagen geen internet, monteur is geweest.

Betreft; glasvezel, pon lampje knippert ergens zit er een storing op de Patch?  En er is aangegevendat het knbekend is hoelang dit gaar duren.

 

 Werken hier thuis, hebben drie kinderen en alles draait hier via internet het hele huis is smart.

 

Echt nooit problemen gehad oude provider sinds 2 maanden overgestapt en nu dit…

 

Hoop dat er meer duidelijkheid gegeven kan worden.

 

Met vriendelijke groet,

 

Michel


3 reacties

Hier helaas ook het zelfde verhaal 13 dagen zonder internet. 3 kinderen vakantie thuis niet optimaal kunnen werken . En monteur kan pas 5 september. 

Wel kregen wij een code voor internet op telefoon. Zodat je een hotspot aan kunt maken. Misschien ook wat voor jullie?

 

We duimen dat het snel opgelost wordt.

Bedankt voor je reactie Dannyov.

Hotspot hebben we al, i alleen totaal niet toereikend.

Zeg je nu 5 September ? Neem aan dat je dat niet accepteert.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @michelzohlandt,

Thanks voor je bericht en excuus voor de verlate reactie! Je bericht lijkt tussen de krochten door te zijn gevallen. Ben je inmiddels voorzien van de juiste oplossing of heb je meer duidelijkheid? We horen het graag.

Reageer