Goedenavond,
Gistermiddag is helaas bij mij thuis het internet uitgevallen, uiteindelijk alles geprobeerd met betrekking tot herstarten modem, mediaconverter etc. Helaas bracht dit geen oplossing. Het probleem lijkt in het signaal te zitten, daar het FO lampje op de mediaconverter niet brand. Nu is uiteindelijk Guidion aangestuurd om een monteur langs te sturen. Het principe is leuk, je krijgt direct een mailtje om een afspraak in te plannen, echter kreeg ik net als toen ik de installatie wilde inplannen de melding dat er in de komende maand geen beschikbaar tijdvak beschikbaar is. Hierop Guidion gebeld en zij konden inderdaad op dit moment geen afspraak maken, “ik moest maar even wachten”. Nu vandaag niks vernomen van Guidion en/of T-Mobile voor een eventuele afspraak. Wij zitten hier thuis met twee personen die Fulltime vanuit huis werken. Ik heb als compensatie een onbeperkt bundel gekregen, echter moet ik hiervoor mijn IPhone minimaal 4 keer per dag opladen aangezien deze dus als hotspot dient. Dit is niet bepaald goed voor mijn toestel, ik kreeg vandaag al de melding van oververhitting.
Ik verwacht en hoop dan ook op een oplossing via deze weg, waarbij er zo spoedig mogelijk een monteur kan komen. Daarnaast heb ik ook nog het gevoel bij alles wat ik lees dag uiteindelijk KPN netwerk er ook nog aan te pas moet komen.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Beste antwoord door Boris
Bekijk origineel