Rood knipperend LOS lampje op Huawei Ont

  • 16 February 2024
  • 2 reacties
  • 87 Bekeken

Sinds vanmiddag geen glasvezelverbinding meer, op de Huawei converter knippert nu het LOS lampje de hele tijd rood! Heb al de stroom eraf gehaald, na stroom erop gaat ie weer rood knipperen! Hoe dit op te lossen?

Cal van Odido 2 maanden geleden

Hoi @Helga1969, fijn dat je aan de bel trekt, ik zie je graag heel snel genieten van je internetverbinding! In je dossier lees ik dat er inmiddels een onderzoek is geopend bij de technische dienst. Zij gaan uitgebreid je verbinding nalopen en ik ga duimen dat het hen snel lukt om de oorzaak op te sporen.

Hier gaan wij voor je achteraan, hoe dan ook kunnen wij dit voor je oplossen!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Helga1969, fijn dat je aan de bel trekt, ik zie je graag heel snel genieten van je internetverbinding! In je dossier lees ik dat er inmiddels een onderzoek is geopend bij de technische dienst. Zij gaan uitgebreid je verbinding nalopen en ik ga duimen dat het hen snel lukt om de oorzaak op te sporen.

Hier gaan wij voor je achteraan, hoe dan ook kunnen wij dit voor je oplossen!

Hallo, het is inmiddels opgelost! Als het internet niet werkt merk je pas dat thuis bijna alles erom draait! De Philips hue, de sonos apparaten, de tv enz. Blij dat het weer werkt in ieder geval! 👍

Reageer