rood lampje, geen monteur

  • 6 July 2023
  • 5 reacties
  • 102 Bekeken

Sinds gisteren geen internet, rode lampje brandt. Alle stappen gevolgd en geprobeerd. 

Gisteren iemand van de klantenservice die de verkeerde beslisboom had gevolgd  waardoor de aanvraag voor een monteur is afgekeurd.

Vandaag weer gebeld voor een update.  Deze dame gaf aan dat KPN eerst gevraagd moet worden. Deze aanvraag zou binnen een dag in gang gezet worden. Krijg net een mail dat dit binnen drie dagen is.

Ik kan mijn werk niet goed doen en voor pubers met vakantie is het ook niet fijn. 

Installatie verliep een paar maanden geleden ook al moeizaam. Ik baal dat ik moest overstappen van Tele2 naar T-mobile.

Iets met een kastje en de muur:-/

Demi van Odido 9 maanden geleden

@Riantje Ik kan mij heel goed voorstellen dat dit niet ideaal is. Ik wil jou en jouw pubers graag uit de brand helpen! heb jij of de kids toevallig een mobiel abonnement bij T-Mobile, Tele2 of Ben? Dan kan ik wellicht iets moois voor in de tussentijd voor jullie betekenen. Laat het mij hier weten of dit het geval is! 😊

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Riantje 

Welke lampjes zie je branden of knipperen op de mediaconverter en loopt de internetkabel vanaf de mediaconverter naar de WAN poort van je router?

Goedemorgen, 

Ja, kabel loopt van Wan naar mediaconverter.

Daar branden de power en Lan continu. De PON knippert en de LOS is uit. 

Reputatie 7
Badge +15

@Riantje 

Helpt het ook niet om de mediaconverter voor even van het stroom te halen? Er komt wel een glasvezel signaal binnen maar wordt verstoord door een stoorzender.

Dank je! Maar nee, helpt niet :-/

Reputatie 7
Badge +8

@Riantje Ik kan mij heel goed voorstellen dat dit niet ideaal is. Ik wil jou en jouw pubers graag uit de brand helpen! heb jij of de kids toevallig een mobiel abonnement bij T-Mobile, Tele2 of Ben? Dan kan ik wellicht iets moois voor in de tussentijd voor jullie betekenen. Laat het mij hier weten of dit het geval is! 😊

Reageer