Beantwoord

Sinds 1 juni 2023 geen glasvezel internet

  • 24 June 2023
  • 4 reacties
  • 126 Bekeken

Ben maar een nieuwe topic gestart, nadat ik melding kreeg dat mijn post reviewed moest worden en ineens weg was bij een andere topic.

 

Ten eerste, ik was zeer verheugd en blij dat eindelijk glasvezel bij mij werd aangeboden.
Toen dan maar meteen alles geregeld.
Toen alles was aangesloten in mei, werkte glasvezel voor een kleine maand, daarna begon de ellende.

Ik heb hier ook zo'n soort probleem, sinds 5 juni.
Zelf heb ik alles uitgesloten dat het aan de thuis aansluiting lag.
Ik gebruik eigen apparatuur, maar omdat ik wou uitsluiten dat het mijn apparatuur was, heb ik de ont module en de Zyxel Modem weer aangesloten, bij de ONT module knippert de pon (dacht ik zo) lamp, en op de zyxel modem een rode wereldbol.
Het probleem lag dus niet aan mijn apparatuur, om ook de glasvezel uit te sluiten, heb ik de glasvezel kabel vervangen, nog steeds zelfde probleem.

Meteen melding gemaakt.
T-mobile zal er achteraan gaan werd mij verteld.
Later een sms/mail gekregen of ik een afspraak wilde inplannen voor een monteur, die moest erna kijken, verder geen andere terugkoppeling.
Afspraak gemaakt en dan maar wachten.
Monteur geweest, speciaal voor thuis gebleven, antwoord:”Nee meneer het probleem ligt niet bij jou", 15 minuten later, monteur was vertrokken en mail ontvangen dat hij geweest was.
Paar dagen later weer contact met T-Mobile, want T-Mobile laat niets van zich horen.
Antwoord:”U heeft een roze glasvezel kabel en die is van KPN".
Nu weet ik zeker dat A) de kabel is blauw en 😎 die heeft ODF (T-Mobile) gelegd.
Dus maar even aangegeven dat ze maar beter moeten gaan kijken, 2 minuten later, er is melding gemaakt bij de betreffende technische dienst.
Daarna, weer geen terugkoppeling of melding of wat dan ook, informatie ontbreekt.
anderhalve week later, dan maar zelf bellen naar T-Mobile, want probleem nog niet opgelost.
Antwoord:”Vervelend maar de melding is gemaakt”, daarna of ik even zelf naar ODF wou bellen.
ODF gebeld, ze zouden erna kijken en ik heb speciaal gevraagd om terug gebeld te worden, ook al is het probleem niet opgelost.
Niet helemaal niets, geen belletje die dag en geen informatie.
Volgende dag maar weer ODF bellen, zelfde verhaal, zijn ermee bezig.
Vandaag maar weer contact met T-Mobile, ben geen ene meter opgeschoten, klantenservice kan niets doen, kan geen mail sturen, kan niemand bereiken.
Waardeloos, ben nu al ruim 20 dagen zonder glasvezel internet.

Het grote probleem vind ik gewoon dat er geen informatie naar de klant gaat.
Als ik mijn rekening aan T-Mobile niet op tijd betaal, dan staan er mannen voor me deur die het geld komen halen, maar als je als klant vraagt om informatie en op de hoogte gehouden kan worden, dan kan dat allemaal niet.

We leven in 2023, waar bijna alles via een computersysteem gaat, we kunnen sms’en, bellen of mailen, maar dat allemaal kan T-Mobile niet.
T-Mobile, je bent een telefoon provider, leg dit eens een keer uit.

Ik heb nu een ONT module en modem aanstaan voor niets, verbruikt stroom (ja ook al is het een klein beetje, het verbruikt, want anders had ik me eigen apparatuur alleen aan staan en niet de spullen van T-Mobile).

Je mag als klant toch wel verwachten dat je op de hoogte word gehouden wat er aan het probleem word gedaan.

icon

Beste antwoord door MSXGames 24 June 2023, 21:50

Bekijk origineel

4 reacties

@Moderator

 

Dit topic mag verwijderd worden

Bro, switch providers.
Ga KPN ofzo, dit is pas het begin van alle ellende die je gaat krijgen.
Dit bedrijf is echt een circus.

Be wise, be clever, forget t-mobile forever! 

 

Bro, switch providers.
Ga KPN ofzo, dit is pas het begin van alle ellende die je gaat krijgen.
Dit bedrijf is echt een circus.

Be wise, be clever, forget t-mobile forever! 

 

Hoi

Dat U niet tevreden bent over T-mobile is wel duidelijk in meerdere topic,s.

Het kan natuurlijk mis gaan maar ik ben er wel tevreden mee.

Ik gebruik al jaren het mobiele netwerk van T-mobile op meerdere telefoons.

Ik ben vanaf juli vorig jaar van Kpn naar T-mobile thuis over gestapt en bevalt prima.

In het begin had ik een probleempje met te hoge glasvezel demping en dat is keurig opgelost.

Ik ben een tevreden klant i.i.g.

En er komt bij als je jaren klant bent bij Kpn je helemaal niks meer betekend maar het volle geld betaald.

Ik was er klant toen het nog ptt hete.

Ik vindt tot nu toe T-mobile thuis prima.😀

 

 

Bro, switch providers.
Ga KPN ofzo, dit is pas het begin van alle ellende die je gaat krijgen.
Dit bedrijf is echt een circus.

Be wise, be clever, forget t-mobile forever! 

 

Hoi

Dat U niet tevreden bent over T-mobile is wel duidelijk in meerdere topic,s.

Het kan natuurlijk mis gaan maar ik ben er wel tevreden mee.

Ik gebruik al jaren het mobiele netwerk van T-mobile op meerdere telefoons.

Ik ben vanaf juli vorig jaar van Kpn naar T-mobile thuis over gestapt en bevalt prima.

In het begin had ik een probleempje met te hoge glasvezel demping en dat is keurig opgelost.

Ik ben een tevreden klant i.i.g.

En er komt bij als je jaren klant bent bij Kpn je helemaal niks meer betekend maar het volle geld betaald.

Ik was er klant toen het nog ptt hete.

Ik vindt tot nu toe T-mobile thuis prima.😀

 

 

Hoi @peter-keetfm

De persoon of personen die gaan zeggen dat je naar een bepaalde provider moet gaan, die negeer ik.
Voor mij is T-Mobile geen slecht bedrijf, het is de informatie voorziening.

Naar KPN ga ik niet, kosten zijn hoog en service is het zelfde, ook KPN zal zulke problemen hebben zoals T-Mobile nu heeft.

Voor mij was gewoon meer, ik wou mijn frustratie even kwijt, vandaar dat ik later ook vroeg aan een moderator om de post te verwijderen.

 

Groeten

Reageer