Net als vorige maand sinds 2 dagen geen TV en geen internet. Meerdere keren herstart, fabrieks reset, andere poort. Alles wat de site adviseert. Gebeld; geen storing bekend, maar ook geen modem te vinden? Tv geeft aan dat kabel niet aangesloten is, maar alles lijkt aangesloten zoals voorheen. Op de modem branden de lichtjes power, wifi en Lan. Wan doet het niet. 7 dagen internet tegoed gekregen voor mobiele hotspot maar dit werkt onvoldoende snel voor 2 thuiswerkende mensen. Doorverwezen naar monteur, eerst mogelijke afspraak pas 29 oktober, ruim 2 weken later! Lijkt mij wat laat, thuiswerken is zo onmogelijk. Vorige maand deed alles het weer in 1 keer na 1.5 dag. Graag hoor ik nog mogelijkheden of dat monteur eerder langs kan komen? Guidion houdt rekening met milieuvriendelijke routes, maar gezien het hoofdkantoor in Amsterdam is en ik daar woon en we nu geheel geen diensten hebben zoals internet en TV lijkt het me dat dit sneller moet gaan?
Groetjes
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineel