Beantwoord

sinds dinderdag geen internet, wordt van kastje naar de muur gestuurd.

  • 4 November 2023
  • 6 reacties
  • 82 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Donderdagavond was plots de internet weg. Rood lampje op de model en op het kleine kast knippert het pon lampje. 

Direct modem en ander kastje van het stroom gehaald maar heeft geen resultaat gegeven. 

Klantenservice zegt dat de Backoffice moet beslissen of ze de technische dienst moeten inschakelen (mag 4 of zelfs 6 werkdagen duren),

Ondertussen had ze met de voormeting al wel gezien dat er een probleem was in de wijkkast(?)

Dit betekent dat pas woensdag de glasvezelbeheerder wordt ingeschakeld en ik nog een week moet wachten? 

Ondertussen zijn mijn belminuten van mijn contract op dankzij het lange wachten steeds (vandaag 63 min!). 

Wat kan ik nog doen om echte hulp op gang te krijgen? 

icon

Beste antwoord door Sypke 8 November 2023, 19:19

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Sypke, welkom op de Community van Odido! 🙋‍♂️

Als er een probleem is met de wijkkast, dient de netbeheerder dit inderdaad op te lossen. Wij zijn daarin gebonden aan de oplossingssnelheid van hen en kunnen weinig tot geen bespoediging afdwingen. Ik zie dat jouw case doorgezet is dus het kan niet heel lang meer duren voor er iemand langskomt, vermoed ik.

Maak jij toevallig gebruik van een Odido of Ben simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.

Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een vouchercode toe!

Hey Jason, 

Bedankt voor jouw antwoord. 

Doorgezet naar de netwerkbeheerder? Of naar de Backoffice van Odido? 

Ik heb ondertussen al een voucher kunnen activeren, die nu nog 3 dagen geldig is. Mijn belminuten zijn wel op dus ik kan jullie niet meer bellen zonder extra kosten te maken.

En de voucher x mijn zoon wordt maar steeds niet geactiveerd.. 

Ik ben niet altijd thuis, dus ik ben benieuwd wanneer ze dit gaan fixen. 

Reputatie 7
Badge +16

@Sypke Heeft jouw zoon een Ben of Odido simkaart? Vouchers kunnen alleen geactiveerd worden wanneer dit op een Prepaid of abonnement gebeurt van Ben of Odido. Het is doorgezet naar netbeheer dus zal uiterlijk 10 november opgepakt worden. 

Kan ik in de tussentijd nog iets voor je doen? Ik stuur je alvast een privébericht met 2 nieuwe vouchercodes!

Hoi Jason. Bedankt! 

Mijn zoons en ik hadden allemaal T-Mobile of Tele2 en dus nu Odido. 

Ik weet niet of het door jou komt ( 😘) of niet, maar Gideon is plots langs geweest en heeft het kleine kastje vervangen. 

Daar zat de storing in. 

Opgelost dus. 

Bedankt voor je hulp! 

Uhm.. @Jason van Odido 

Als ze een nieuw klein wit kastje gemonteerd hebben, is dan mijn tv klant nummer gewijzigd? 

Want de oude wordt niet geaccepteerd.. 

Oftewel ik kan nadat ik mijn klantnummer via de afstandsbediening heb ingevoerd, niet mijn pincode invoeren... 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Sypke, het TV-klantnummer is zeker niet gewijzigd, wat gek dat het niet meer werkt! 🤔 Ik verstuur de inloggegevens naar je per privébericht. Daarmee moet het lukken; het is mij op afstand ook gelukt dus dat is een goed teken! 😄

Reageer