slecht of geen internet op router en mobiel

  • 25 August 2020
  • 0 reacties
  • 143 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Al sinds een paar dagen heb ik slechte internetverbinding met T-Mobile. Nou ja niet ik, maar de router en mijn mobiel. Er is geen melding van de een of andere storing. Waarom is het onmogelijk om gewoon iemand te spreken van T-Mobile. Betaal toch zo'n 50 euro voor levering van internet, maar daar vragen over stellen is praktisch onmogelijk. Heb ooit een direkte lijn gehad waarmee ik iemand zo kon spreken. Helaas ben dat telefoonnummer kwijt. Wil ook niks horen over Covid heb daar zelf al genoeg problemen mee en ga T-Mobile daar ook niet mee lastig vallen. Ben een klant laat een medewerker van T-Mobile mij gewoon eens bellen, want denk al jaren over overstappen, maar door die contractbasis is dat gewoon ingewikkeld


0 reacties

Geen reactie

Reageer