Slecht, traag en haperend internet

  • 8 January 2024
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

Reputatie 1

Nadat ik vorig jaar lange tijd zonder internet had gezet i.v.m. een storing heb ik nog steeds problemen met het internet. Van het volgende heb ik last:

  • websites laden duurt lang;
  • normale telefoongesprekken die via de wifi gaan zijn niet te doen;
  • (video)bellen via facetime/whatsapp is zeer slecht;

Eigenlijk alles waarvoor een internet verbinding nodig is ervaar ik problemen zoals lang laden en haperingen. Dit heb ik zowel via wifi als bekabeld. Ik moet er ook eerlijk bijzeggen dat het niet continue is.

Het modem is recent nog gereset naar fabriek instellingen. Als ik de modem en de converter opnieuw opstart dan is het probleem tijdelijk weg. 

P.S. zoals jullie in mijn vorige post kunnen lezen zijn er monteurs van guidion en kpn langs geweest. Stuur hun a.u.b. niet weer onnodig langs.

Teresa van Odido 4 maanden geleden

Welkom op onze Community! @Jordi14 

Ik help je graag verder om de verbinding te optimaliseren. Merk je dat het internet echt wegvalt of is de verbinding dusdanig traag dat er niet mee te werken valt? Wil je een bekabelde speedtest doen en een screenshot hiervan in dit topic plaatsen? Dan ga ik gelijk voor je aan de slag!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Jordi14 

Ik help je graag verder om de verbinding te optimaliseren. Merk je dat het internet echt wegvalt of is de verbinding dusdanig traag dat er niet mee te werken valt? Wil je een bekabelde speedtest doen en een screenshot hiervan in dit topic plaatsen? Dan ga ik gelijk voor je aan de slag!

Reageer