Beantwoord

Snelheid verhogen, huidige pakket is duurder dan Hoogste pakket??

  • 21 December 2020
  • 2 reacties
  • 124 Bekeken

Ik heb nu 200/200 internet en kost 36,96 p/m  (normaal 39.02)

 

Tot mijn stomme verbazing zie ik 1000/1000 staan voor 35 p/m (normaal 40)

 

Dus de vraag is, zijn deze prijzen bij iedereen anders? of komt de prijs bovenop de prijs die ik nu betaal?  

En waarom moet ik meer betalen dan het hoogste pakket.. 

eerlijk gezegd ben ik het spoor een beetje kwijt.. zoveel verschillende pakketten.. wat te doen??

 

 

icon

Beste antwoord door Pieter_B 21 December 2020, 13:28

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@MartyMF

Ben ooit begonnen met 500Mb hier, maar omdat ik ook een TM telefoon abo heb op dit adres, kon ik voor de prijs van 500Mb upgraden naar 750Mb (toen het Max) voor dezelfde prijs als 500Mb. In de loop van de tijd werd dit zo rond de €38 (Internet only trouwens)

Een tijd terug werd 1Gb het nieuwe Max, maar die was goedkoper als de prijs van 750Mb (500Mb). En wat doen wij zuinige Hollanders .. natuurlijk upgraden, want liever €35 dan €38 toch?

Er zijn dus geen bijkomende kosten voor het overstappen naar de grootste bandbreedte, maar controleer wel even of deze Max ook bij jouw beschikbaar is via de helpdesk of site.

Reputatie 7
Badge +4

Slim dat je het navraagt @MartyMF, en helder verhaal van @Pieter_B:relaxed:

 

Als kleine toevoeging: de kiesbare snelheden in jouw My T-Mobile Thuis account zijn altijd leverbaar. Daarnaast mogen wij jou niet automatisch overzetten van een oude propositie en/of klantvoordeelversie naar een nieuwe propositie en/of klantvoordeelversie, ook als deze objectief beter voor je zijn. Bij een nieuwe versie veranderen de voorwaarden altijd lichtjes, en vandaar dat er persoonlijke instemming vereist is.

Zodra wij zien dat iemand de optie ertoe heeft, proberen wij die persoon er wel op te wijzen. Ik ben in ieder geval blij dat je van deze giga-mooie deal gebruik kan maken. Ik wens je nog veel plezier met ons giga-snelle internet en een mooie kerst toe!

Reageer