Beantwoord

snelheidsveranderingen

  • 30 January 2022
  • 8 reacties
  • 145 Bekeken

Reputatie 1

Hallo,

waarom krijg ik nu niet meer de snelst mogelijke snelheid met mijn thuis abonnement?

er is sinds kort 1Gb beschikbaar en nu heeft t mobile zogenaamd de abonnementen aangepast.

eerder zou ik de snelst haalbare snelheid krijgen (in combinatie met een unlimited mobiel abonnement) en nu moet ik zogenaamd veel geld bijbetalen.

t-mobile gaat zo veel klanten kwijtraken gok ik. 

icon

Beste antwoord door Anonymous 30 January 2022, 15:34

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @fsiebrand77 

Op ODF zijn de prijzen nog steeds een stuk goedkoper dan op WBA.

Zie dit topic voor meer informatie

Reputatie 1

Aangezien de nieuwe snelheden bij mij thuis via een wba netwerk gaan ,kan ik als ik sneller wil beter overstappen ,want dan iOS kpn zelf goedkoper?

@fsiebrand77 , Als sneller wilde had je voordat dit (eindelijk) weer mogelijk werd ook over moeten stappen, nu kan je sneller omdat ze eindelijk het licht zijn gaan zien dat 25 euro wel erg goedkoop was, en ja, dat kost wat meer dan nu het geval is, ook de 100/100 is duurder dan wat je nu betaald.

Eerlijk gezegt zie ik het verschil niet, je kreeg toen wat ze mogelijk maakten, daar blijf je van profiteren, T-M is nu geen prijsvechter meer.

Reputatie 7
Badge +15

Mocht je voorlopig genoeg hebben aan 100 Mbps icm unlimited mobiel? Dan zou je voorlopig niks kunnen doen waardoor je 25 euro voor 100 Mbps blijft betalen.

Mocht het T-Mobile netwerk in de toekomst beschikbaar komen voor jouw adres dan zou je kunnen overstappen op 1000 Mbps voor 40 euro icm klantvoordeel, nog steeds goedkoop tov andere providers.

Hallo,

waarom krijg ik nu niet meer de snelst mogelijke snelheid met mijn thuis abonnement?

er is sinds kort 1Gb beschikbaar en nu heeft t mobile zogenaamd de abonnementen aangepast.

eerder zou ik de snelst haalbare snelheid krijgen (in combinatie met een unlimited mobiel abonnement) en nu moet ik zogenaamd veel geld bijbetalen.

t-mobile gaat zo veel klanten kwijtraken gok ik. 

Antwoord op je eerste vraag: je abonnement is aangegaan voor de snelheden die toen mogelijk werden gemaakt, jij hebt dus in je contract staan dat op WBA de snelheid 100/100 de hoogste is en dat je dat krijgt voor die 25 euro, dat veranderd niet als er later een hogere snelheid beschikbaar komt op een nieuw prijsplan die er nu dus is gekomen.

Antwoord op je tweede vraag/opmerking: Klopt dat er 1 Gb beschikbaar is gekomen, maar wel onder nieuwe voorwaarden, die zijn er niet onder de voorwaarden waarbij jij je contract hebt afgesloten.

Derde opmerking, jij hebt die toen beschikbare snelheid ook gekregen, je kan altijd je snelheid aanpassen op de huidige geleverde snelheden, alleen gelden dan wel de huidige prijzen, en idd is 1Gb duurder, was eerst niet eens mogelijk om te krijgen.

Vierde, dat zou kunnen dat dat gaat gebeuren, alleen waarom zitten ze dan nog bij T-Mobile, de prijs veranderd niet als je blijft zitten op wat je hebt, en als je meer snelheid wilt hebben was je toch allang gegaan, of was de prijs zo strak dat dat de enige reden is, die reden is niet veranderd, prijs blijft zo laag als je niks veranderd.

Reputatie 3

Voorwaarden geaccepteerd.. 100mb down 800 up… wifi komt niet boven de 200 

snel de goede 25 eur deal kwijt

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Chris en Vera 

Heb je de snelheid met een laptop/pc direct op de Zyxel aangesloten gemeten zonder iets er tussen? gebruik hierbij minimaal een CAT5E internetkabel en de Ookla speedtest app.

Probeer het eventueel ook op een andere laptop/pc en ook eens in veilige modus.

Reputatie 3

Cat 5e idd 100-150 down/800 up Apple tv 4k box, fast.com , ookla app, ziggo speedtest. Xbox series S zelfde verhaal.

wifi naast de wifi plus of naast de modem is 230/300 meestal. 

en dan bekabeld via wifi plus ( dus alsnog wifi eigenlijk ) is weer max 100 mb download maar upload weer wat hoger rond de 400. 
 

ik ga dat glasvezel boxje er is even uittrekken, heb alleen nog maar beide tegelijk geprobeerd.