Beantwoord

Statisch IP PS5

  • 13 September 2022
  • 5 reacties
  • 283 Bekeken

Hallo, ik heb sinds 3 jaar een probleem met het spelen van NBA2k. Ik krijg constant een foutmelding. Ik heb de fout al een paar keer bij hun gemeld en ze zijn uiteindelijk met de oplossing gekomen om een statisch ip adres toe te wijzen. Alleen heb ik geen idee hoe ik dat zou moeten doen naar mijn ps5. Ik heb van alles geprobeerd, maar ik kom er niet uit. Ik heb een zyxel t-50 modem. Zou iemand mij hierbij kunnen helpen? 

icon

Beste antwoord door Waqqas 13 September 2022, 19:12

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @iirfanc 

Wat is het probleem precies dat je ervaart en wat is de foutcode?

Wanneer je inlogt op de Zyxel via 192.168.1.1 met admin en het Login Password dat achter de Zyxel staat > menu > netwerkinstellingen > thuisnetwerk > statische DHCP > voeg een nieuwe regel toe en selecteer de PS5 bij apparaat informatie, de rest wordt automatisch ingevuld en klik op toevoegen, nu heeft de PS5 een statische IP adres.

Vergeet niet de regel actief te maken middels het schuifje.

Zie ook dit topic.

Hartelijk bedankt, 

Ik krijg de foutmelding 56d85bb8. Misschien dat je er zelf nog wat informatie over op kan halen als je het intypt. Nu duimen dat het probleem verholpen is.

Reputatie 7
Badge +15

@iirfanc 

Zie het topic in de link hierboven in mijn eerste reactie, je bent niet de enige die deze foutcode ziet. Om dit op te lossen is er eigenlijk maar 1 oplossing en dat is een eigen router gebruiken ipv de door T-Mobile geleverde router.

@Waqqas ik heb nu een fritzbox 7590 aangeschaft, alleen krijg ik geen internet verbinding. Ik heb zelf glasvezel thuis. Kan je mij even verder helpen want ik zit momenteel zonder internet thuis? Het lampje van de power/dsl blijft knipperen.

Reputatie 7
Badge +15

@iirfanc

Log in op de Fritzbox gebruikersinterface en bij wizards kies voor internettoegang instellen.

Kies voer voor andere ISP bij internetaanbieder en vul VLAN 300 in. Dit kan je opslaan en de Fritzbox opnieuw opstarten.

Mocht het niet lukken plaats dan even een screenshot van die pagina waarop je internet moet instellen.

Hier zie je hoe je inlogt op de interface

De internetkabel vanaf de mediaconverter moet in de WAN poort van de Fritzbox.

Reageer