steeds geen verbinding met tv dienst

  • 16 November 2023
  • 2 reacties
  • 36 Bekeken

Elke dag moet ik het systeem 4 x opstarten omdat de verbinding met de tv dienst verbroken is.

 

Cal van Odido 5 maanden geleden

Hoi @Marhen0422, goed dat je hier een topic voor aanmaakt, ik geef je TV Box graag een onderhoudsbeurt! Weet je toevallig wanneer dit probleem ongeveer is gestart? Heb je de TV Box direct aangesloten op het modem of via een omweg, zoals een eigen router, modem of stroomnetadapters? Graag raad ik je aan om, bij wijze van test, de TV Box direct aan te sluiten op het modem omdat de TV Box dan een stuk minder rare kuren geeft. Mocht dit niet de oplossing zijn, dan raad ik je graag aan om een fabrieks reset op de TV Box uit te voeren. Hoe dat moet lees je hier: fabrieksreset TV Box.

Ik verwacht dat je vervolgens snel weer zorgeloos van de mooiste beelden kan genieten! 🙂

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Marhen0422, goed dat je hier een topic voor aanmaakt, ik geef je TV Box graag een onderhoudsbeurt! Weet je toevallig wanneer dit probleem ongeveer is gestart? Heb je de TV Box direct aangesloten op het modem of via een omweg, zoals een eigen router, modem of stroomnetadapters? Graag raad ik je aan om, bij wijze van test, de TV Box direct aan te sluiten op het modem omdat de TV Box dan een stuk minder rare kuren geeft. Mocht dit niet de oplossing zijn, dan raad ik je graag aan om een fabrieks reset op de TV Box uit te voeren. Hoe dat moet lees je hier: fabrieksreset TV Box.

Ik verwacht dat je vervolgens snel weer zorgeloos van de mooiste beelden kan genieten! 🙂

Het klinkt raar maar het is begonnen na de naamswijziging 

De modem staat in de gasmeter kast en is onmogelijk om een kabel naar de woonkamer te trekken om hem te bekabelen 

bij aanschaf van het glasvezel systeem werd mij verzekerd dat het geen probleem op zou leveren 

en dat was ook het geval.

maar ben er nu zo klaar mee dat ik al heb opgezegd en naar een andere leverancier moet.

Want als het elke keer een verrassing is of de wifi en of tv werkt vindt ik niet fijn

daar betalen we niet voor

Reageer