Beantwoord

storing internet leeuwarden

  • 10 January 2024
  • 3 reacties
  • 109 Bekeken

Geen internetverbinding (en dus ook geenTV) in Leeuwarden…. Camminghaburen. Is de storing bekend? 
rood licht op modem. Modem, etc.al van stroom gehad.

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 11 January 2024, 13:03

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Robbert65, excuus voor het ongemak! De storing was zeker bij ons bekend. Check altijd ons storingstopic, deze houden we zo goed mogelijk op de hoogte. Gisteravond is het opgelost. Als jij nog niet online bent, herstart dan zowel je modem als je converter!

Ook bij ons in Leeuwarden hetzelfde probleem. Sinds maandagavond al geen internet/tv. Vanochtend nog gebeld met de klantenservice en volgens hen wordt de storing nog onderzocht. Dus de informatie op het storingstopic klopt niet. Zou fijn zijn als daar meer informatie op komt.

Reputatie 6
Badge +2

@Portinga Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt! De algemene storing is opgelost, maar ik help jou natuurlijk graag verder om ook weer te kunnen genieten van onze diensten! Ik ben direct het systeem ingedoken en gelukkig zie ik dat je zojuist contact hebt gehad met mijn collega van de Klantenservice. Hij heeft dit direct voor je doorgezet naar onze technische dienst. Ik weet zeker dat zij dit voor je zullen oplossen! 

 

Reageer