Beantwoord

Geen internet / TV

  • 24 April 2024
  • 5 reacties
  • 79 Bekeken

En zo klapt alles er weer eens uit sinds 21:35? Verkozen tot top 3 van beste netwerken ter wereld!? Behalve in deze wijk te Berlicum. Ik ervaar helaas te vaak storingen sinds ik ben overgestapt naar jullie. KPN had ik nooit problemen. Het ging even een paar weken goed. Alle stappen doorlopen van opnieuw herstarten modems, media converter etc. 

Geen storingen bekend geeft de site? Tja. Enig idee wat er aan de hand is en wanneer het opgelost is? Ik ben echt zeer ontevreden over jullie dienstverlening en wil eigenlijk het contract beëindigen! 

icon

Beste antwoord door Mike1981 25 April 2024, 17:00

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Mike1981, goed dat je hier een topic over begonnen bent.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en tot mijn verbazing zie ik dat je online bent. Klopt dit? 

Hoi @Mike1981, goed dat je hier een topic over begonnen bent.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en tot mijn verbazing zie ik dat je online bent. Klopt dit? 

 

Klopt inmiddels weer wel. Rond middernacht is die weer online gekomen. 

Hallo Tommie van Odido,

Dit was gisteren 24-04-2024 bij mij ook het geval en nu weer rond dezelfde tijd 21:35. Gisteren is inderdaad de modem zelf weer online gekomen aangezien ik vanochtend gewoon weer internet had. Maar nu deze avond weer geen internet hoe vaak ik de modem ook reset. Ik verwacht morgen wel weer internet te hebben maar het is wel frapant dat het elke keer op precies dezelfde tijd gebeurd en zo te lezen niet alleen bij mij. Maar ook bij een dorpsgenoot 

Ik neem aan dat jullie dit kunnen oplossen en onderzoek gaan doen waardoor dit nu komt zodat het in het vervolg niet meer voorkomt. 

Hi,

Hier nog een klant uit Berlicum. Ook wij lopen tegen internetproblemen aan. Vanavond weer geen internet (vanaf 21.30h), net als gisteravond…

Op de pagina van Odido staat dat er geen storing bekend is. Ook nergens de mogelijkheid om een storing te melden, dus vandaar de reactie op dit forum.

Odido - check dit eens na voor je klanten in Berlicum en help ons!

 

 

"Gelukkig" meer dorpsgenoten die hier last van hebben! Thnx voor jullie replies @KelMar en @Stefan van Pinxteren daar er geen storingen bekend zijn op de Odido site. Idd vanavond ook weer eruit gelegen. 

Reageer