Beantwoord

Storing nu meer dan 10 dagen

  • 2 October 2020
  • 4 reacties
  • 210 Bekeken

Goedendag, sinds 22 september heb ik geen glasvezelinternetverbinding meer. Er is al een lijnmeting geweest. Dit leverde het resultaat op dat er inderdaad geen internet de woning meer binnenkwam, met de opmerking: 

"Ik heb nog navraag gedaan het gaat om een algemene storing waarbij klanten op het kpn netwerk geen diensten ervaren wij zien dan een bepaalde foutmelding als wij een meting doen, dat is bij jouw meting ook te zien. laatste update is dat het probleem ligt nog in onderzoek fase bij netwerk oorzaak is helaas nog niet achterhaald meer informatie volgt wanneer beschikbaar.”

Dat er vervolgens een Guidion monteur is gestuurd, snapte deze monteur zelf ook niet. Afgelopen dinsdag weer voor gebeld en er zou binnen 5 werkdagen een KPN-monteur langskomen. Er is geen contact met mij opgenomen voor het maken van een afspraak. Ik stel voor dat jullie uiterlijk maandag 5 oktober contact met mij opnemen om dit op te lossen. 

icon

Beste antwoord door Sander 3 October 2020, 10:59

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7

Hi @RobinKuit,

 

Weet dat wij aan jouw kant staan! Ik wil ook niets liever dan dat de verbinding zo snel mogelijk hersteld wordt. Het blijkt een erg lastig probleem. Hoe dieper iets zit in het netwerk, hoe lastiger het is te lokaliseren en herstellen. Weet dat we er alles aan doen om jou zo snel mogelijk weer te verbinden met internet. Hiervoor is geen monteur bij jou aan huis nodig, aangezien het in het netwerk zit. Zodra we meer weten, ontvang je van ons een e-mail. Je kunt ook bij mij altijd om een statusupdate vragen. 

Bedankt Sander, dan weet ik dat er aan gewerkt wordt en hoef ik niet om de dag te bellen. Aankomende dinsdag verloopt mijn 2e bundel voor 7 dagen unlimited 4G. Kan ik jou dan een bericht sturen om dit wederom te verlegen?

Reputatie 7
Badge +16

@RobinKuit Je mag wat mij betreft of Sander of mij een privéberichtje sturen, dan stuurt één van ons je de nieuwe voucher toe! 😉

De KPN monteur heeft de verbinding weer aan kunnen sluiten. Opgelost dus.

Reageer