Beantwoord

storing wifi thuis

  • 31 October 2019
  • 5 reacties
  • 255 Bekeken

We hebben sinds drie dagen al geen internet meer. Sowieso hebben we in deze wijk erg slechte verbinding.

Aanstaande maandag kan er een monteur langs komen, in totaal dus een week zonder internet. Graag zouden we hier een vergoeding voor zien. Is dit mogelijk?

icon

Beste antwoord door JoëlG 13 November 2019, 11:13

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3

Hoi, welkom op onze Community!

Blij te lezen dat de monteur al was geregeld, zijn de problemen inmiddels ook opgelost? Natuurlijk moeten we dan kijken naar een passende vergoeding. Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan kijk ik er graag naar! 

Is er een storing Wifi in Nijkerk? Geen verbinding te krijgen via WiFi, en dus ook geen TV!

Alle verbindingen en kabels bekeken.

 

Reputatie 7

Hey @NijkerkHoefslag,

Er zijn gelukkig geen problemen gemeld in die regio! Ik ben gelijk naar je verbinding gaan kijken en zo te zien draait alles als een zonnetje. Mocht je problemen ervaren dan weet je ons te vinden!

Ok thx, toen ik vanochtend wakker werd was er inderdaad gelukkig Internet. 

Apart wel dat naar meerdere resets van router er gisteravond geen internetverbinding kwam.…

Hoe staat het trouwens met de verstoringen die nog steeds optreden in het TV signaal. Ligt dit aan het TV signaal of komen jullie er nog op terug? 

Reputatie 7

Hi @NijkerkHoefslag, mogelijke issues met TV zijn we inderdaad nog aan het onderzoeken en hier wordt met man en macht an gewerkt!

Reageer