Beantwoord

Synology NAS en torrent

  • 26 August 2020
  • 3 reacties
  • 417 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Opeens doet mijn NAS geen torrents meer downloaden. En ook als ik de torrents via mijn Brave-browser probeer binnen te halen wekt dit voor geen meter. Ik heb nergens instellingen verandert, dus ik vermoed dat het probleem elders ligt. Wie kan me helpen?

icon

Beste antwoord door Pieter_B 27 August 2020, 13:59

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hallo @denvon 

Brave Browser en Torrents, dan neem ik aan dat we in een ‘donker grijs’ gebied zitten, waar IPS steeds meer in een hoek worden gezet om een torrent block aan te leggen. Zoek daar eens op binnen google .. your best friend.

What to Do When Torrent is Not Downloading

 

Reputatie 7

Hi @denvon Als aanvulling op Pieter_B, we hebben deze week onderhoud uitgevoerd waardoor mogelijk je IP-adres is gewijzigd. Mocht je deze ergens handmatig in hebben gevoerd dan zou ik dat zeker even nalopen en aanpassen.

De brave browser draait op een iMac en de server waarmee ik normaal gesproken download is een Synology en die lopen allebei via NordVPN.  Uitschakelen van Nord hielp niets, en nu heb ik net een download geprobeerd met mijn Windows laptop met utorrent en dat werkt wel.

Ik ga er voorlopig van uit dat downloaden met de ingebouwde client van Brave een slecht idee is en dat de server kuren vertoond. Misschien tijd voor een harde reset op de server en deze opnieuw inrichten op het netwerk

Reageer