Beantwoord

T-Mobile thuis - verbruik

  • 28 June 2021
  • 4 reacties
  • 290 Bekeken

Reputatie 2

Beste,

 

Wij zijn opzoek naar de hoeveelheid data die wij in een periode (bijvoorbeeld maand) verbruiken met ons T-Mobile thuis, dit is dus een regulier abonnement en geen 4G voor thuis.

Als ik inlog op het modem zie ik de onderstaande twee getallen staan in Bytes maar als ik dit omreken naar GB's is dit maar enkele GB's dus dat kan niet kloppen…

 

Iemand een idee hoe ik hoe wij ons verbruik in kunnen zien?

 

bij voorbaat dank voor het meedenken!

icon

Beste antwoord door eric 28 June 2021, 10:01

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @mbogaarts . Welkom op het forum.

Het makkelijkst voor omrekenen is om daar even een rekentool voor te gebruiken.

Alleen de gegevens die je daar ziet zijn maar van een kort tijdsbestek, dus wat wil je hiermee bereiken?

 

Reputatie 2

Het makkelijkst is om daar even een rekentool voor te gebruiken.

Hoi Eric, dank voor jouw bericht. Had dit inderdaad reeds gedaan maar kwam dan op het volgende uit:
3265518155 = 3,266 GB

2277467529 = 2,277 GB

Voor verbruik lijkt mij dit onrealistisch laag, met paar uur Netflix kijken ben je hier ook wel doorheen, dus vandaar dat ik mijn twijfels daarbij had. 

Het makkelijkst is om daar even een rekentool voor te gebruiken.

Hoi Eric, dank voor jouw bericht. Had dit inderdaad reeds gedaan maar kwam dan op het volgende uit:
3265518155 = 3,266 GB

2277467529 = 2,277 GB

Voor verbruik lijkt mij dit onrealistisch laag, met paar uur Netflix kijken ben je hier ook wel doorheen, dus vandaar dat ik mijn twijfels daarbij had. 

 

T-Mobile Thuis kent geen (harde) limiet qua dataverkeer. Hierdoor hoef je jezelf dus ook geen zorgen te maken om ergens doorheen te raken.

Reputatie 2

Het makkelijkst is om daar even een rekentool voor te gebruiken.

Hoi Eric, dank voor jouw bericht. Had dit inderdaad reeds gedaan maar kwam dan op het volgende uit:
3265518155 = 3,266 GB

2277467529 = 2,277 GB

Voor verbruik lijkt mij dit onrealistisch laag, met paar uur Netflix kijken ben je hier ook wel doorheen, dus vandaar dat ik mijn twijfels daarbij had. 

 

T-Mobile Thuis kent geen (harde) limiet qua dataverkeer. Hierdoor hoef je jezelf dus ook geen zorgen te maken om ergens doorheen te raken.

Hoi Gerrit, dank voor je reactie. Ik ben hier bekend mee echter lopen wij tegen de uitdaging aan dat wij verhuizen waar T-mobile thuis niet kan leveren. Enige alternatief is KPN met 10mbit down en 1mbit up. Hierdoor zou 4G voor Thuis een goed alternatief zijn maar dan heb je standaard een databundel van 500gb met 5gb aanvullers en vroeg mij af of dit voor ons werkbaar was door te kijken naar hetgeen wat wij in het verleden gebruikt hebben. 

Reageer