Beantwoord

T-Mobile thuis werkt niet (nieuwe aansluiting)

  • 29 July 2019
  • 1 reactie
  • 231 Bekeken

Ik heb dus uiteindelijk de overstap gemaakt naar internet via T-mobile.

Eerste email die ik kreeg zou ik vanaf 02-08-2019 aangesloten worden, groot was dan ook mijn verbazing toen ik vandaag (29-07-2019 @ 16:06) een sms kreeg dat ik vanaf vandaag T-Mobile thuis kan installeren.

PERFECT.....

Ik snel naar huis om alles te installeren, gedaan volgens beschrijving (alleen de DLS kabel niet gebruikt want die is te kort, dus snel naar de Gamma voor een andere kabel). Werkt niet, nouja misschien pas vanaf 18:00 uur zoals aangegeven staat als uiterlijke tijd dat de aansluiting zou werken.
Ik wacht in spanning af. 18:00 uur.... niks, nouja misschien wat langer wachten, 19:00 uur niks.... Okay, opnieuw aansluiten met de geleverde DSL kabel....

NOG STEEDS NIKS......

Waarom niet???? Ik wil internet van T-Mobile gebruiken WEG MET ZIGGO!!!!!
icon

Beste antwoord door b1sti11n 30 July 2019, 15:04

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Inmiddels gebeld met T-Mobile en eindresultaat is dat er binnenkort een monteur lang komt