Beantwoord

T-Mobile voor als je niet online wilt zijn.

  • 15 May 2023
  • 4 reacties
  • 97 Bekeken

Begin er niet aan mensen. Bij een 'regionale storing'  ben je de sjaak. Je wordt niet geïnformeerd en het oplossen duurt enorm lang. Al 5 dagen geen internet en tv, absurd in deze tijd. Het klinkt leuk, glasvezel, maar een stabiele verbinding is nog veel leuker kan ik je vertellen! Mensen bij de klantenservice hebben geen flauw idee wat de 'backoffice' of 'technische dienst' doet. Ze communiceren ook niet met elkaar waardoor je niet weet waar je aan toe bent. De enige communicatie die binnen t mobile tussen afdelingen mogelijk is, is door het ticket te updaten en dan is het duimen draaien dat toevallig jouw ticket een keer wordt opgepakt. Even lekker gamen, series streamen of tv kijken? Niet als het aan T mobile ligt. 

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 16 May 2023, 10:18

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Nikkeitim, dank voor het delen van je ervaring. Niet fijn om dit te lezen, mijn oprechte excuses! Ik zie hier dat er inderdaad een onderzoek heeft gelopen. De technische dienst heeft Guidion aangestuurd om je probleem te verhelpen, van een afstand bleek dit geen optie. Morgen komen ze bij je langs zie ik. Heel veel succes! Laat je het mij weten zodra je weer online bent? Ik maak dan de vergoeding van de abonnementskosten voor je in orde!

Zoals verwacht heeft de monteur niets opgelost. Dit heb ik van tevoren al bij Guidion aangegeven, maarja he volgens het protocol moet er iemand langskomen. Het was al duidelijk dat de storing buitenshuis zit. Nu mag ik weer een week wachten voordat er daar is iemand naar gaat kijken. Ik heb geen goed woord over voor T-mobile. 

Reputatie 7
Badge +8

@Nikkeitim In sommige gevallen kan Guidion in de wijkkast buitenshuis. Wanneer een monteur dit niet kan, dan wordt de netwerkbeheerder nog ingeschakeld om dit te onderzoeken en op te lossen. Vaak is de afspraak met de netwerkbeheerder op korte termijn. Ik ga er vanuit dat alles snel weer als een zonnetje werkt!

Nee er wordt helemaal niets opgelost, en zeker niet snel. Woensdag wordt er beloofd dat er vandaag wat gaat gebeuren en als je vandaag belt werken de personen niet die dit zouden moeten doen, lekkere belofte. Daarnaast zou ik worden teruggebeld en geïnformeerd over het ontbinden van mijn contract, ook daarover niet teruggebeld en geïnformeerd want ook die poppetjes zijn er vandaag blijkbaar niet. T-mobile= een regelrechte ramp. 

Reageer