thuis internetverbinding valt 6 of 7 keer per dag weg voor 10 minutes.

  • 21 December 2022
  • 4 reacties
  • 58 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

internetverbinding valt vaak minstens 6 of 7 keer per dag weg. nadat het onverwachts uitvalt, maakt het na 10 minuten of lang zelf weer verbinding met internet.

Sander 1 jaar geleden

Hoi @senanur, ik zie dat je ook gebeld hebt en er inmiddels een afspraak staat met onze monteursdienst Guidion (088-2000151). Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen?

 

Hoi @SachaB, ik help je graag verder! Zou je deze stappen willen doorlopen of beantwoorden?

  1. Valt de TV via de TV Box ook weg op het moment dat het internet wegvalt?
  2. Geldt het wegvallen alleen voor de Wifi of valt de bekabelde internetverbinding ook tegelijk weg?
  3. Herstelt de verbinding automatisch of is er een actie vanuit jou voor nodig?
  4. Kun je testen na een fabrieksreset van het modem? 
  5. Maak je gebruik van ons Zyxel modem of gebruik je eigen apparatuur?
  6. Hoe vaak valt de verbinding weg en welke lampjes branden op het modem tijdens het wegvallen?

 

Laat je weten wat het resultaat is van deze stappen/vragen?

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @senanur,

Kun je iets meer vertellen over je netwerk installatie dan kunnen we beter met je meedenken.  
Op welke momenten valt de verbinding weg? Om wat voor soort aansluiting gaat het?
We horen het graag van je! 

het is dsl. mijn modem is zyxel maar ik denk niet dat het om modem gaat. Ik denk dat er een probleem is met de DSL-lijn.

Ik heb hetzelfde probleem met mijn bekabelde internetverbinding.

 

Reputatie 7

Hoi @senanur, ik zie dat je ook gebeld hebt en er inmiddels een afspraak staat met onze monteursdienst Guidion (088-2000151). Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen?

 

Hoi @SachaB, ik help je graag verder! Zou je deze stappen willen doorlopen of beantwoorden?

  1. Valt de TV via de TV Box ook weg op het moment dat het internet wegvalt?
  2. Geldt het wegvallen alleen voor de Wifi of valt de bekabelde internetverbinding ook tegelijk weg?
  3. Herstelt de verbinding automatisch of is er een actie vanuit jou voor nodig?
  4. Kun je testen na een fabrieksreset van het modem? 
  5. Maak je gebruik van ons Zyxel modem of gebruik je eigen apparatuur?
  6. Hoe vaak valt de verbinding weg en welke lampjes branden op het modem tijdens het wegvallen?

 

Laat je weten wat het resultaat is van deze stappen/vragen?

Reageer