Tijdelijk internet

  • 6 June 2020
  • 2 reacties
  • 233 Bekeken

 

Door brandschade in mijn woning moeten wij genoodzaakt in een ander huis tijdelijk verblijven voor 3/4 maanden.ik heb mijn glasvezel abonnement meegenomen naar de tijdelijke woning maar dat kan pas aangesloten worden over 10 dagen.zou er in de tussentijd een andere mogelijkheid zijn om toch te internetten.Ik heb Tmobile telefoon abonnement .Alvast bedankt


2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @selmakirtorun 

Vanwege het weekend kan het wat langer duren voordat een moderator kan kijken of ze iets voor je kunnen doen.

Je zou nu het beste even gebruik kunnen maken van een hotspot of gewoon 4G op eigen telefoon. Vermijdt activiteiten die veel data verbruiken en doe bijvoorbeeld alleen belangrijke zaken.

Misschien kun je soms bij familie of vrienden in de buurt terecht. 👍

 

Reputatie 6

@selmakirtorun wat ontzettend naar om te horen! Ik hoop dat met jullie - naar omstandigheden - alles goed is. Zou je mij een privebericht willen sturen met daarin de postcode en huisnummer van het oude adres, de postcode en huisnummer van het nieuwe adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen. Heel veel sterkte gewenst! ❤

Reageer