Ma 26 okt. is 's nachts mijn verbinding weggevallen. 'S morgens een herstart, weer verbinding. Na ongeveer 10 min valt de verbinding weer weg. Aangezien mijn vrouw in deze corona crisis, thuiswerkt een probleem, aangezien haar werkzaamheden online (applicaties & online telefonie) verlopen. 'S morgens heeft zij na bijna een half uur in de wacht te hebben gestaan eindelijk iemand van de klantenservice gesproken. Heel vriendelijk en e.e.a. zou moeten worden "omgezet" ivm deze storing... om even uit de brand te zijn heeft ze op haar mobiele bundel tijdelijk onbeperkt internet gekregen om zo toch te kunnen werken. 'S middags is de storing nog niet opgelost, dus ik weer bellen en wederom een half uur in de wacht. Ook nu weer vriendelijk te woord gestaan. De storing is vanmiddag rond 11:30 al opgelost meneer... nou dacht 't niet, modem al tig keer herstart en nog steeds dezelfde problemen! Oh, ik zie het al, de storing is nog actief en mijn collega heeft 't doorgegeven aan de technische dienst, kan 5 dagen duren dat het opgelost wordt. WAT???? Ja meneer, het is druk. U zult begrijpen dat ik dit onacceptabel vind. Zeker nu bijna half Nederland thuis werkt, kinderen online onderwijs krijgen etc etc. De overige gezinsleden voorzien van een onbeperkte bundel behoort niet tot de mogelijkheden. Er mag er maar 1 per adres worden verstrekt. Met z'n vieren op hetzelfde 4g gaat niet werken. In mijn ogen is het heel simpel, het contract werkt 2 kanten op, ik dien maandelijks te betalen, tmobile dient de dienst te verlenen. Storing, ok, heb je niet altijd in de hand, 5 dagen om dit op te lossen is belachelijk. Ik verwacht dat tmobile snel met een reactie komt om dit op een normale manier op te lossen. Nog niet te spreken over een compensatie.
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel