traag internet en onstabiel internet

  • 14 January 2024
  • 8 reacties
  • 320 Bekeken

Reputatie 2

Hallo Odido,

Ik ervaar dat mijn internet onnodig traag is en veel onderbrekingen vertoont, bv youtube speelt wel maar met regelmatig bufferen

(1Gb internet!)

Het laden van pagina's en filmpjes is erg traag. tijdens een speedtest constatteer ik dat ik maar 500 Mbit download heb, maar wel bijna 900 Mbit upload. Ik heb de modem al een keer gereset Zyxel T50, dit heeft geen resultaat. Een rechtstreeks verbinding van de modem naar mijn laptop geeft hetzelfde resultaat. Sinds dat T-mobile Odido is geworden ervaar ik deze problemen en deze worden steeds erger. In de instellingen van de zyxel T50 zie ik wel dat de Wan aansluiting 1000Mbit is.

Ik heb niet voor niets een 1 gigabit verbinding, aub doe hier iets aan.

Tommie van Odido 3 maanden geleden

Hey @Stefanovitch, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Het valt me op dat je een Deco aangesloten hebt. Zou je deze willen loskoppelen en de volgende test willen aanleveren? Dan zal ik het voor je onderzoeken en hopelijk kan ik het ook oplossen. Alvast bedankt!

 

De instructies hiervoor vind je op onze website.

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Stefanovitch, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Het valt me op dat je een Deco aangesloten hebt. Zou je deze willen loskoppelen en de volgende test willen aanleveren? Dan zal ik het voor je onderzoeken en hopelijk kan ik het ook oplossen. Alvast bedankt!

 

De instructies hiervoor vind je op onze website.

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.

Reputatie 2

Ik heb alle apparaten van de LAN-poorten gehaald en een test gedaan met de speedtest-app. Het lijkt erop dat ik ongeveer 90% van de snelheid haal. Tevens ben ik van browser gewisseld, waarvan ik denk dat daar een groot probleem is opgelost. Ik probeer het zo een tijdje en als ik nog problemen ervaar meld ik me weer.

 

Bvd, Stefanovitch.

Reputatie 1

Hier sinds een week dramatisch slecht internet, erg traag alles resetten helpt niet en tv kijken al helemaal niet meer. Blokjes in beeld en als ik mijn telefoon gebruik als hotspot is het prima. Voorheen haalde ik met gemak 800 gb nu kom ik op 25 a 30 dus degradatie 10.0 terwijl er helemaal niets is veranderd in huis. Router gereset helpt niet alle tv's en laptops ipads etc opnieuw geïnstalleerd niets helpt. 

 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Markv70, ik wil dit graag onderzoeken! Zou je hiervoor snelheidstesten willen aanleveren?

 

De instructies hiervoor vind je op onze website.

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.

Alvast bedankt! Groetjes, Ishana

Reputatie 1

Doe regelmatig anelheidateaten bedraad en onbedraad wifi.

De tv met de problemen staat op 3 mtr van de router de rest op slaapkamer op 15 mtr en zolder op nog meer.

Alle apps werken prima netflix, Nlziet, Prime, Videoland etc etc.

Ook al bedraad ik de tv dmc kabel dan nog problemen. De problemen zijn ontstaan bij de laatste update.

Hier en lijstje van snelheden 

 

 

Reputatie 1

O ja de bovenste 2 zijn beneden wifi gedaan daar de problemen toen ontstonden. 

 

Moet wel zeggen dat de snelheden sinds 2 weken dramatisch zijn gezakt. Boven red ik de 100 niet eens terwijl ik voorheen met gemak 300 draadloos haalde 

 

Hallo Odido,

Ik ervaar dat mijn internet onnodig traag is en veel onderbrekingen vertoont, bv youtube speelt wel maar met regelmatig bufferen

(1Gb internet!)

Het laden van pagina's en filmpjes is erg traag. tijdens een speedtest constatteer ik dat ik maar 500 Mbit download heb, maar wel bijna 900 Mbit upload. Ik heb de modem al een keer gereset Zyxel T50, dit heeft geen resultaat. Een rechtstreeks verbinding van de modem naar mijn laptop geeft hetzelfde resultaat. Sinds dat T-mobile Odido is geworden ervaar ik deze problemen en deze worden steeds erger. In de instellingen van de zyxel T50 zie ik wel dat de Wan aansluiting 1000Mbit is.

Ik heb niet voor niets een 1 gigabit verbinding, aub doe hier iets aan.

Hoi Stefano

Hier hezelfde...1gig verbinding en 133 Mbps over houden.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Markv70, beneden ziet de wifi er goed uit. Het kan inderdaad zo zijn dat door een betonnen muur, draagbalken of verstoringen de verbinding verslechterd. Ik raad je aan om een wifipunt uit te proberen, deze is de eerste maand gratis op dit moment en kun je gemakkelijk bestellen in Mijn Odido!

Reageer