Trage downloadsnelheid (212.2 Mbit/s) en Snelle Uploadsnelheid (860.5 Mbit/s) 1Gbit/s Abonnement

  • 4 January 2024
  • 1 reactie
  • 20 Bekeken

Ik heb sinds mijn nieuwe Glasvezelaansluiting op 29-12-2023 een zeer trage downloadsnelheid van rond de 200 Mbit/s terwijl de uploadsnelheid rond de 850 Mbit/s zit. Zie onderstaande afbeelding.

Dit vind ik erg vreemd. Ik zit netjes bekabeld aangesloten met Belden netwerkkabels op de Zyxel T-56. Ook als ik een korte netwerkkabel direct op de Zyxel T-56 aansluit dan heb ik deze netwerksnelheden. 

Ik weet niet waar ik dit probleem moet zoeken. Graag jullie hulp hierbij. Alvast bedankt! 

 

Tommie van Odido 4 maanden geleden

Hi @Requim, welkom op onze Community!

Dat is inderdaad een vreemd resultaat. Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, hebben we meer informatie nodig. Deze informatie is nodig om een onderzoek te starten voor het achterhalen van eventuele problemen met de internetverbinding.

 

De instructies hiervoor vind je op onze website.

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Requim, welkom op onze Community!

Dat is inderdaad een vreemd resultaat. Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, hebben we meer informatie nodig. Deze informatie is nodig om een onderzoek te starten voor het achterhalen van eventuele problemen met de internetverbinding.

 

De instructies hiervoor vind je op onze website.

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.

Reageer