Trage internet verbinding

  • 26 March 2024
  • 3 reacties
  • 28 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik ervaar precies dezelfde problemen, vorige maand overgestapt van KPN naar Odido met op papier dezelfde snelheid. Er is ook niks aan mijn netwerk veranderd in huis behalve de nieuwe router, en alles werkt slecht of niet! Het is zelfs zo erg dat ik moet playstationen op de hotspot van mijn telefoon (welke ironisch genoeg ook via idido is verbonden) om uberhaupt in een voicechat te kunnen. 

 

Bijgevoegd alle tests welke ik moet uitvoeren, wat kan ik doen om het op te lossen?

Dit speelt nu al een maand, vanaf het moment van overstappen en ik wil er nu klaar mee zijn. Elke keer de router en ontvanger resetten voor 30 sec stabiel internet begint te vervelen

 

Tommie van Odido 30 dagen geleden

Hoi @RickN, welkom op onze Community!

Om verwarring te voorkomen heb ik een eigen topic voor je aangemaakt. Ik wil natuurlijk dat je ongestoord kunt genieten van een stabiele verbinding. Ik heb daarom besloten om meteen een monteur langs te sturen om alles na te kijken. Je ontvangt zo direct een bericht om een afspraak in te plannen. Zou je mij op de hoogte willen houden? Alvast bedankt.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @RickN, welkom op onze Community!

Om verwarring te voorkomen heb ik een eigen topic voor je aangemaakt. Ik wil natuurlijk dat je ongestoord kunt genieten van een stabiele verbinding. Ik heb daarom besloten om meteen een monteur langs te sturen om alles na te kijken. Je ontvangt zo direct een bericht om een afspraak in te plannen. Zou je mij op de hoogte willen houden? Alvast bedankt.

morgen,

enige tijd geleden is de monteur langs gekomen, dit was in de ochtend dus toen was de verbinding natuurlijk naar behoren. Hij zei dat hij niet iets kan repareren wat werkt, begrijpelijk natuurlijk. Hij heeft nog wel de ontvanger van de glasvezel vervangen omdat dit nog een oud type was volgens hem. In het begin was ik aangenaam verrast, 1 a 2 dagen ging het goed. Nu al weer een tijdje verder en het blijft hetzelfde probleem. Ontzettend onregelmatige verbinding met, zeker in de latere uren van de dag, erg traag internet en in sommige gevallen zelfs geen. weer bovenstaande tests uitgevoerd en dezelfde resultaten. De monteur zei dat het probleem dan misschien bij het netwerk van KPN leg… Daar heb ik natuurlijk helemaal niks aan. Is er nog een manier om onder mijn contract uit te komen? wat ik begin er nu wel klaar mee te zijn… Graag hoor ik of er nog iets kan gebeuren en wat mijn opties zijn!!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @RickN, goed dat je hier opnieuw voor aan de bel trekt.

Graag los ik dit voor je op, hiervoor heb ik wel nieuwe testen nodig. Zou je deze nog een keer met mij willen delen? Dan zal ik het voor je doorzetten naar onze technische dienst. Als het echt aan de KPN NetwerkNL kant ligt dan kan het wat langer duren voordat het opgelost is. Als het dan binnen 30 dagen niet opgelost is mag je het contract kosteloos ontbinden.

Reageer