Beantwoord

Upgrade naar Premium Internet blijft op 500 Mbit/s


ik heb een upgrade van 500/500 naar 1000/1000 maar to nu heb niet hoger als 500 naar diverse telefoon gespreken heb ik nog niets , ik gebruik mij eigen router unifi USG pro met de sfp van mobile

ik heb ook de originele modem aangesloten i.v.m. de advies van de medewerker van T-mobile maar geen succes snelheid blijft 490/490     

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 11 March 2022, 12:35

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

12 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @nikos1969 

Het is de bedoeling dat je het T-Mobile apparatuur op het glasvezel aansluit en niet achter je eigen router, dan ziet T-Mobile de verbinding.

Wees natuurlijk wel voorzichtig met het glasvezel en mocht je dan nog steeds 500 Mbps halen maak dan even een foto van een speedtest via de Ookla speedtest app en minimaal een CAT5E kabel, gebruik bijvoorbeeld een laptop rechtstreeks aangesloten op de T-mobile modem.

Moderator edit: screenshot verwijderd - geen persoonsgegevens delen in een openbaar bericht, alsjeblieft.

onze netwerk is cat 6A met een fiber verbinding van 10 G sfp ++ van de een switch naar switch

Reputatie 5

Hi @nikos1969 De browsertest is niet heel betrouwbaar bij hoge snelheden de browser kan dit simpelweg vaak niet aan. Kan je het eens proberen met de speedtest app? die geeft een wat betrouwbaarder beeld.

Reputatie 7
Badge +15

@nikos1969 

Een directe verbinding tussen laptop en T-Mobile modem zonder switch er tussen is het beste.

En als je de desktop app gebruikt, test dan ook eens met meerdere servers. In veilige modus testen kan je misschien ook eens doen om achtergrond processen te verminderen. Bepaalde software kan soms ook wel eens de snelheid beïnvloeden.

met speedtest .nl is nu prima ik heb niets gedaan 

 

met speedtest ookla niet meer als 500

 

Reputatie 7
Badge +15

@nikos1969

Prima snelheid, in je screenshots is je IP adres zichtbaar, het is sterk aan te raden deze te verbergen.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @nikos1969, zou je vandaag nog eens drie snelheidschecks willen doen via speedtest.net op een bekabelde pc/laptop, alsjeblieft? Maak dan het liefste gebruik van de desktop app, dat geeft de meest waarheidsgetrouwe resultaten. Ik denk dat je de maximale snelheid wel binnenhaalt, zoals op de check van speedtest.net te zien is.

P.s. de screenshot heb ik verwijderd omdat er persoonsinformatie zichtbaar was.

Reputatie 7

Hi @nikos1969,

Ik ben erg benieuwd of het nog gelukt was met alle speedtests? We helpen je graag verder op weg en daarvoor zijn deze nodig. Let us know! 

hi Boris de speed test is nu prima bijde zijn rond 890 Mbps

Reputatie 7
Badge +4

Erg fijn om te horen dat je weer volledig kan genieten van de snelle glasvezelverbinding @nikos1969! Mocht er verder nog iets spelen, de Communnity absoluut voor je klaar.