Beantwoord

Upload snelheid 500 mbit in plaats van 1000 mbit

  • 5 December 2023
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 5 reacties

Goedendag,

 

Ik heb sinds kort Odido internet en nu valt het mij op dat de upload snelheid maar 500 mbit is in plaats van 1000 mbit. De download snelheid is wel goed. 

 

Waar kan ik terecht om dit te troubleshooten?

 

Bedankt!

icon

Beste antwoord door Fex 5 December 2023, 16:06

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Fex, welkom op onze Community!

Dit lijkt op een registratie fout van het ONT. Ik heb het ONT opnieuw geregistreerd. Als het ONT niet opnieuw opstart, kun je deze dan 30 seconden stroomloos maken en daarna de stekker weer in het stopcontact doen? Als het goed is doet hij dit uit zichzelf. Daarna zul je direct verschil moeten merken. Kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is? 

Hi @Fex, welkom op onze Community!

Dit lijkt op een registratie fout van het ONT. Ik heb het ONT opnieuw geregistreerd. Als het ONT niet opnieuw opstart, kun je deze dan 30 seconden stroomloos maken en daarna de stekker weer in het stopcontact doen? Als het goed is doet hij dit uit zichzelf. Daarna zul je direct verschil moeten merken. Kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is? 

 

 

Bedankt. Ik schrok even toen mijn internet verbinding weg viel maar nu snap ik waarom. De ONT moest inderdaad even gereboot worden (na 10 minuten geen verbinding). 

Nu laat de speedtest de verwachte snelheid zien. Bedankt!

Reageer