vanaf dinsdag 28 nov geen internet

  • 3 December 2023
  • 1 reactie
  • 14 Bekeken

Goedeavond odido,

Vanaf dinsdag 28nov is er geen internet op mijn adres, al meerdere maken gebeld. Ik ben vriendelijk te woord gestaan dat is een compliment waard alleen iedere medewerker zei weer dat de storing anders in elkaar zit. Nu ligt het bij KPN.... De medewerker kan geen oplossing g bieden alleen een simkaart met onbeperkt data die ik dan zelf moet betalen en later kan declareren???? best raar dat ik moet betalen voor hun storing???. 

Ik hoop dat odido deze storing snel oplost, met opgroeiende kinderen en online huiswerk is deze situatie zeer onwenselijk. Hoe de afhandeling nu loopt denk ik er over om direct over te stappen naar een betrouwbaardere aanbieder.

Tommie van Odido 5 maanden geleden

Hoi @Sander1177, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Dit ligt volledig bij de onderaannemer en ik heb verder geen informatie over de status. Dit kunnen wij jammer genoeg niet bekijken. Wij vergoeden het simkaartje alleen bij langdurige problemen. Omdat ik niet weet hoe lang dit gaat duren zal ik het prepaid kaartje voor je vergoeden. Je dient hem nog wel voor te schieten. Als je de bon dan hier met mij deelt dan zet ik de vergoeding direct voor je in gang en zal ik je een vouchercode toesturen. De vergoeding zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur. Ook ik hoop dat het snel opgelost wordt en jullie weer normaal kunnen genieten van een stabiele internetverbinding!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Sander1177, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Dit ligt volledig bij de onderaannemer en ik heb verder geen informatie over de status. Dit kunnen wij jammer genoeg niet bekijken. Wij vergoeden het simkaartje alleen bij langdurige problemen. Omdat ik niet weet hoe lang dit gaat duren zal ik het prepaid kaartje voor je vergoeden. Je dient hem nog wel voor te schieten. Als je de bon dan hier met mij deelt dan zet ik de vergoeding direct voor je in gang en zal ik je een vouchercode toesturen. De vergoeding zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur. Ook ik hoop dat het snel opgelost wordt en jullie weer normaal kunnen genieten van een stabiele internetverbinding!

Reageer