Veelste lang durend probleem constant opnieuw opstarten van modem

  • 4 January 2023
  • 2 reacties
  • 101 Bekeken

Reputatie 2
  • is een Master Poster
  • 14 reacties

Beste moderators.. 

Kan iemand mij misschien even helpen??

Want bij het oude topic is het verhaal nu voort zolang. Dat volgens mij geen 1 moderator er meer naar kijkt. Of de moderator die er mee bezig was, reageerd gewoon niet meer.

Maar nog steeds problemen met mijn nieuwe Zyxel T50 modem. Ik word er nu echt voort helemaal simpel van.. 4 tot 5 x per dag reset de modem. Daarbij heb ik dus op dat moment geen Internet, en kan ik die Amino weer opieuw opstarten.. Wat kost me dat allemaal een hoop tijd zeg..

Het ligt niet aan aangesloten apparaten. Dat was namelijk het antwoord van de moderator. Dat mijn Hue hub voor de storing zorgde.. Maar heb nu dus alles losgekoppeld gehad, alleen de amino en telefoon erop gelaten, en blijft zichzelf resetten.. 

Kan iemand dit misschien even oppakken en er naar kijken?? 

Er zijn nog meer gegadigde die dit probleem hebben en ook graag een antwoord hierop willen hebben.. 

Thanks alvast!

En sorry als dit bericht een beetje boos overkomt..

Snap dat jullie er niets aan kunnen doen dat dit probleem er nu is, maar zou wel graag geholpen willen worden.. ☺️

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Blex  Dezelfde moderators hebben niet elke dag dienst. 
Ik zal dit onderwerp extra onder hun aandacht proberen te brengen.
Geen garantie maar ga mijn best doen omdat je het zo aardig vraagt 🤭😂 Weet dat ze er mee bezig zijn. En nu ga ik aan de koffie!👍🏻

Fijne dag nog MVG.

Reputatie 7
Badge +4

Bedankt voor je heads-up @CrisTien! 😃

 

Hoi @Blex, dit moet absoluut aangepakt worden, hier wil ik je niet mee laten zitten! Zojuist heb ik in je originele topic geantwoord, namelijk: Nieuwe Zyxel t-50 modem start regelmatig opnieuw op. Daarnaast heb ik ook de aanvraag voor het nieuwe modem voor je afgerond. Wij doen er alles aan om 'm snel bij je te krijgen!

Reageer