Wat heb ik vandaag fijn kunnen genieten van de slechte service van T-Mobile.
vanaf 20 feb heb ik last van een wegvallende internet verbinding (glasvezel) Ik dacht eerst, dat komt vast goed wanneer de router zijn nieuwe software heeft.
Sinds zaterdag neemt het wegvallen het grotere vormen aan. Ik maak hier melding van bij T Mobile.
Een heleboel mensen aan de telefoon gehad. Meerdere keren modem en glasconverter opnieuw opgestart
Niks mocht baten. Er is een ticket aangemaakt
Sinds vandaag komt mijn verbinding helemaal niet meer terug. Weer contact opgenomen met de klantenservice van T-Mobile en gevraagd wat de status is van mijn ticket.
Als antwoord. Helaas kan ik u geen status geven. Uw ticket wordt na 5 werkdagen beantwoord. We zitten nu op dag 2. We volgen de procedures dus u mag nog 3 dagen wachten.
Sorry hoor. Het lijkt wel of ik met de overheid contact opneem.
Wanneer gaan jullie actie ondernemen??????????????
André
Beste antwoord door Piotr
Bekijk origineel