Beantwoord

Verbindingsproblemen

  • 11 October 2020
  • 2 reacties
  • 129 Bekeken

Waarom moet het, als ik een grote storing heb, geen tv, geen internet en en geen telefoon, voordat er een monteur langs komt. Ik werk thuis en volg een opleiding  via internet en moet nu met hangen en wurgen en een mobile hotspot werken. 

Zijn er teveel apparaten in huis die van die hotspot gebruik willen maken, wordt de verbinding van je laptop er uit gegooid en kan ik niets meer. 

 

Dat ik zo lang moet wachten is gewoon te gek voor woorden in een wereld waarbij je niet meer zonder internet kan en thuis werken wordt gestimuleerd.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 13 October 2020, 11:22

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Angelique.Z, welkom op de Community!

Het is op dit moment erg druk bij Guidion. Ze hebben een aantal monteurs bereid gevonden om ook 's avonds en in het weekend te werken, maar de overvolle agenda's zorgen ervoor dat sommige afspraken pas na een week ingepland kunnen worden. Dat is uiteraard erg onfortuinlijk gezien de huidige omstandigheden, daar bieden zowel Guidion als wij dan ook een oprecht excuses voor aan.

Ook heeft Guidion de maatregelen rondom het virus weer iets aangescherpt. Guidon is weer begonnen met het bellen van elke klant voor de afspraak plaatsvindt om een check te doen of er geen besmettingen zijn in het huishouden. Bij twijfel kan de monteur besluiten zoveel mogelijk telefonisch te helpen. Via de online werkwijze van Guidion vind je alle informatie over afspraken en de precieze werkwijze omtrent het coronavirus. 

Wat betreft het uitvallen van de verbinding wanneer er te veel apparaten verbonden zijn: probeer ervoor te zorgen dat alle apparatuur die niet noodzakelijk online hoeft te zijn, zoveel mogelijk uitgeschakeld is en blijf zo dicht mogelijk bij de mobiele hotspot in de buurt met de appartuur die wel verbonden moet zijn. Ik begrijp absoluut dat dit onhandig werken is momenteel, maar we willen een zo stabiel mogelijke hotspot creëren. Heb je de beschikking over nog een T-Mobile simkaart en smartphone? Zo ja: dan stuur ik je in dit uitzonderlijke geval graag een tweede vouchercode toe. Laat me weten wat ik voor je kan doen, dan pak ik het zo snel mogelijk op. Stay safe!

Wat erg dat je niet zonder internet kunt. Maar als je via je hotspot nu eens alles of bijna alles uitschakelt wat niet beslist noodzakelijk is dan heb je toch gewoon internet? Ik geef toe dat het niet de ideale situatie is maar je zult er toch mee moeten even dat je niet altijd overal internet hebt.

Reageer