Beantwoord

Verbindingsproblemen in Nijland?

  • 31 October 2022
  • 2 reacties
  • 25 Bekeken

Ik kan sinds een uur of 21:00 geen verbinding meer krijgen met internet. Het modem zegt dat de WAN stekker eruit ligt maar alles is aangesloten. Dus is er misschien een storing in Nijland? (8771LA)

icon

Beste antwoord door Lisa 1 November 2022, 09:16

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

Hi @S_Sonic, hartstikke goed dat je hiervoor aanklopt! Momenteel is er (nog) geen algemeen probleem bekend in jouw omgeving, dus ik help je graag om dit individueel aan te vliegen. Kun je aangeven of je ook een eigen router hebt of maak je enkel gebruik van de apparatuur van T-Mobile? Wil je ter dubbelcheckt alle kabels checken en zorgen dat ze goed zijn aangedrukt? Soms kan het probleem namelijk in een klein hoekje zitten. Als er niks mis is met de kabels, dan wil ik je vragen om de verbinding te testen terwijl er slechts één bekabelde pc is aangesloten. Dit doe je als volgt: 

  1. Schakel de wifi uit op het modem via het knopje aan de achter-/zijkant. 
  2. Sluit vervolgens één computer/laptop aan met een UTP-kabel.
  3. Controleer nu of je op internet komt via de browser. 

Ik hoor het graag van je, want ik wil jou zo snel mogelijk weer online krijgen! 💪

Het is inmiddels alweer opgelost. Vanmorgen kwam ik bij de modem en hij had weer verbinding. Dus geen idee wat er is geweest. Maar het is weer klaar.

Reageer