Beantwoord

Vervangen modem + TV box

  • 6 April 2024
  • 3 reacties
  • 48 Bekeken

Goedenavond Odido Community,

 

De afgelopen maanden heeft het TV kastje bij mn ma thuis flink wat kuren (bijv. beeld freezen, lag, enorm traag, etc) en de huidige router was al aanwezig toen ze decennia geleden hier kwam wonen.

 

Mijn vraag namens haar; is het mogelijk om een vervangende TV box en Router te ontvangen?

icon

Beste antwoord door Olivier van Dam 14 April 2024, 01:32

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Olivier van Dam 

Ik wil graag dat jij weer optimaal kunt genieten van Internet + TV. Ik heb een nieuwe Mediabox jouw kant opgestuurd! 😀

Betreft het modem, deze wil ik natuurlijk ook voor je omruilen. Echter kreeg ik een foutmelding. Geen zorgen, ik heb meteen een ticket ingediend bij onze technische dienst met het verzoek of zij dit willen doen. Ik weet zeker dat deze er binnenkort ook aan komt! 

De oude apparatuur hoef je niet naar ons terug te sturen, maar deze mag je afgeven bij een recyclepunt. 

Welkom op onze Community! @Olivier van Dam 

Ik wil graag dat jij weer optimaal kunt genieten van Internet + TV. Ik heb een nieuwe Mediabox jouw kant opgestuurd! 😀

Betreft het modem, deze wil ik natuurlijk ook voor je omruilen. Echter kreeg ik een foutmelding. Geen zorgen, ik heb meteen een ticket ingediend bij onze technische dienst met het verzoek of zij dit willen doen. Ik weet zeker dat deze er binnenkort ook aan komt! 

De oude apparatuur hoef je niet naar ons terug te sturen, maar deze mag je afgeven bij een recyclepunt. 

 

Dank! Geweldige service :)

Reputatie 6
Badge +2

@Olivier van Dam Heel graag gedaan! 😀

Reageer